پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > آغاز فعالیت رسمی مجمع خیرین سلامت جنوب غرب خوزستان در آبادان


کد خبر: ٤٠٢٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/02/01-٠٨:٥٥

مجمع خیرین سلامت جنوب غرب خوزستان با حضور جمعی از مردم و مسئولان شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان در آبادان راه اندازی شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان نیوز: مدیرعامل مجمع خیرین سلامت جنوب غرب خوزستان  در آئین آغاز فعالیت رسمی این مجمع در محل سالن اجتماعات دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به برگزاری ۳۸ جلسه هماهنگی با خیران و مسئولان شهری با هدف راه اندازی این مجمع گفت: فعالیت این مجمع از چند ماه پیش به طور غیر رسمی آغاز شده و در این مدت نیز اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

به گزارش آبادان نیوز:حجت الاسلام علی نواصر با اشاره به مشارکت خیران منطقه در امر خدمات رسانی در حوزه سلامت از اهدای قطعه زمینی با مساحت ۵۰۰ مترمربع برای ساخت خانه بهداشت در چوئبده، اهدای زمینی به مساحت ۲۰۰ مترمربع در منطقه شطیط برای ساخت خانه بهداشت و اهدای زمینی به مساحت ۲۵۰ مترمربع برای ساخت خانه بهداشت در منطقه سلیچ غربی خبر داد و افزود: فرد خیری در شهرستان شادگان نیز در ۱۰ مورد مبلغ ۵۰ میلیون تومان کمک مالی کرده است ضمن انکه فردی دیگر نیز در همین شهرستان در زمینه خرید برخی تجهیزات لازم همچون ویلچر و پتو برای بخش بیمارستانی این شهرستان مساعدت داشته است.

وی اظهارکرد: بر اساس هماهنگی ها و برنامه ریزهای انجام شده امکان راه اندازی درمانگاه شبانه روزی به صورت کاملا عام المنفعه در آبادان مهیا شده است که برای تحقق این موضوع درمانگاه ۵ مهر آبادان پیش بینی شده که قرار است اقداماتی همچون تعمیر، تجهیز، تکمیل، ویزیت و مداوی  بیماران در این محل انجام شود.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت جنوب غرب خوزستان تصریح کرد: همچنین ساخت یک آزمایشگاه خون و پلاسما با بهره گیری از تمامی امکانات مجهز و مورد نیاز (دومین آزمایشگاه پس از تهران) با کمک خیران در آبادان احداث می شود.

نواصر در ادامه از تقبل تعهد ساخت بخش ان. آی. سی. یو نوزادان در بیمارستان طالقانی با پیش بینی اعتبار ۵۵۰ میلیون تومان و اهدای پنج یونیت دندانپزشکی  به دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد و گفت: مجمع خیرین نهادی مردمی و فارغ از تمامی دغدغه هاست که هیچگونه وابستگی به نهاد و یا ارگانی ندارد و کارش خدمات رسانی به عامه مردم است.

وی ابراز امیدواری کرد تا برای همیشه درهای همراهی و حمایت مسئولان با هدف تسهیل در امر خدمات رسانی خیران به روی آنان باز باشد.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت جنوب غرب خوزستان با تأکید بر نظارت کامل و همراهی دانشکده علوم پزشکی آبادان بر فعالیتهای این مجمع و خیران، از فرماندار ویژه آبادان خواستار حمایت از خیران و فراهم سازی زمینه های تسهیل امور آنان شد.

نواصر با اشاره به واقع شدن شهرهای آبادان و خرمشهر در محدوده منطقه آزاد اروند از اعلام حمایت صریح و سریع مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در همراهی با مجمع خیرین سلامت به صورت مشارکت ۵۰ درصدی در اجرای پروژه ها خبر داد.

مجمع خیرین نقطه عطفی برای شروع یک کار ارزشمند

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز در ادامه این آئین ابراز امیدواری کرد که راه اندازی این مجمع نقطه عطفی در شروع یک کار خوب و ارزشمند در منطقه باشد.

علیرضا آموزنده با قدردانی از تلاش و پیگیری مسئول مجمع خیران سلامت جنوب غرب خوزستان در راه اندازی این مجمع گفت: همگان تلاش کردند تا امروز ما شاهد یک فعالیت منسجم در حوزه سلامت باشیم.

وی با بیان اینکه وضعیت فعلی سلامت در منطقه جنوب غرب خوزستان با آرمانهایی که ما برای خود ترسیم کرده ایم فاصله دارد، افزود: با اتفاق خوبی که امروز با افتتاح مجمع خیرین سلامت در جنوب غرب خوزستان با مرکزیت آبادان حادث شد، امید می رود تا وضعیت سلامت در بخش جنوب غرب خوزستان هر چه سریعتر به ایده ال ها برسد.

وی با اشاره به اثر بخش بودن اقدامات و فعالیت مجامع خیریه در کشور اظهار کرد:  شروع فعالیت مجمع خیرین سلامت جنوب غرب خوزستان آغازی برای خیز منطقی، منظم  و سیستماتیک در حوزه سلامت است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان عنوان کرد: امید می رود تا با تلاش مجمع خیرین و همراهی مسئولان و مردم شاهد تغییرات ارزشمندی در حوزه سلامت باشیم.

آموزنده افزود: بدون شک کمک، همراهی و مساعدت مجمع خیرین کشور از مجمع خیرین حوزه سلامت جنوب غرب خوزستان زمینه را برای انجام هدفمند فعالیتها و اقدامات عملی در حوزه سلامت عمومی میسر می کند.

 

 

 

اخبار آبادان،خبر آبادان،خبر  آبادان،آبادان،آبادان نیوز،نیوز آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: