پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > انجام808 ماموریت پزشکی از سوی فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان در ایام نوروز


از 26 اسفند 1394 تا 13 فرودین سالجاری 808 ماموریت از سوی این مرکز در شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان انجام شد.

 

 

 

 

 

 

 

آبادان نیوز:رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:از بیست و ششم اسفند 1394 تا سیزدهم فرودین سالجاری 808 ماموریت از سوی این مرکز در شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان انجام شد. 

 

به گزارش آبادان نیوز:شهرام مقام  افزود:از مجموع ماموریت های انجام شده در تعطیلات نوروزی سال جاری، 212 ماموریت تصادفی بود که در این موریت ها دو فوتی در صحنه تصادف بود. 

وی اظهار داشت:هشت هزار و 763 نفر از اعضای کاروان های راهیان نور و میهمانان نوروزی نیز به صورت رایگان در درمانگاه موقت یادمان والفجر8 اروندکنار و دیگر مراکز درمانی مستقر در یادمان شهدای عملیات کربلای4 و یادمان شهدای ذالفقاری پذیرش و درمان شدند. 

شهرام مقام ادامه همچنین با بیان تقویت پایگاه های بین جاده ای فوریت های پزشکی در شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان، افزود:یک پایگاه در شادگان و یک پایگاه در خرمشهر به منظور خدمات رسانی به هموطنان در این دو شهرستان افزوده شد. 

مقام همچنین از کاهش تعداد تصادفات، کشته و مجروحان در تعطیلات سال نو نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد. 

رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان به تقویت پایگاه های بین جاده ای فوریت های پزشکی در شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان اشاره کرد و گفت:یک پایگاه در تالاب شادگان و یک پایگاه در خرمشهر و دو پایگاه نیز در منطقه ذوالفقاری و امیرکبیر آبادان به منظور خدمت رسانی به هموطنان افزوده شد که در مواقع بروز حادثه در محل حاضر شدند. 

رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود:تمامی خدمات ارائه شده به مصدومان و مراجعه کنندگان به مراکز فوریت های پزشکی در یادمان ها به صورت رایگان انجام شد. 

شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان از خدمات بهداشتی درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان بهره می برند.  

 

 

اخبار آبادان،خبر آبادان،خبر  آبادان،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: