پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > پذیرش رایگان بیش از 2‌هزار زائر نور در درمانگاه والفجر8


کد خبر: ٣٩٠٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/01/09-١٢:٥٩

درمانگاه موقت یادمان والفجر 8 اروندکنار با یک تیم پزشکی به همراه تجهیزات لازم و داروی مورد نیاز در این منطقه به مراجعه کنندگان خدمات رایگان ارائه می کند.

 

آبادان نیوز _ رییس مرکز فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان از پذیرش رایگان 2هزار و 673 نفر از اعضای کاروان های راهیان نور و میهمانان نوروزی در درمانگاه موقت یادمان والفجر8 اروندکنار خبر داد.

شهرام مقام افزود: درمانگاه موقت یادمان والفجر 8 اروندکنار با یک تیم پزشکی به همراه تجهیزات لازم و داروی مورد نیاز از آغاز حرکت کاروان های راهیان نور در این منطقه مستقر شده و به مراجعه کنندگان خدمات رایگان ارائه می کند.

وی گفت: برخی از بیماران برای تشخیص بهتر دلیل بروز بیماری نیاز به نوار قلب و برخی از آزمایشگاه های تکمیلی داشتند که با استقرار تجهیزات مورد نیاز در یادمان شهدای والفجر8 از اعزام آنها به مراکز درمانی شهری جلوگیری شد. 

یادمان شهدای عملیات والفجر8 در 45 کیلومتری جنوب آبادان و روبه روی شهر فاو عراق قرار دارد.

عملیات والفجر8 عملیات آبی خاکی بود که در آن نیروهای سپاه پاسداران و ارتش ایران با غافلگیری نیروهای عراقی از اروندرود عبور کرده و شبه جزیره فاو در جنوب عراق را به تصرف خود در آوردند.

در این عملیات رزمندگان اسلام موفق به انهدام 39 هواپیما، پنج هلی کوپتر، 540 تانک و نفربر، 150 قبضه توپ صحرایی، 55 توپ پدافند هوایی، پنج دستگاه مهندسی، 250 خودرو، دو ناوچه موشک انداز عراقی ها شدند.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان از انجام 500 ماموریت پزشکی از زمان اجرای طرح نوروزی فوریت های پزشکی آبادان در شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان خبر داد و بیان داشت: در این مدت یک نفر به دلیل تصادف در صحنه فوت و مصدومان 129 ماموریت تصادفی نیز به بیمارستان های تابعه دانشکده علوم پزشکی آبادان منتقل شدند.

وی به تقویت پایگاه های بین جاده ای فوریت های پزشکی در شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان اشاره کرد و گفت: یک پایگاه در شادگان و یک پایگاه در خرمشهر به منظور خدمات رسانی به هموطنان در این دو شهرستان افزوده شد. 

شهرام مقام، از کاهش تعداد تصادفات، کشته و مجروحان در تعطیلات سال نو نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان از خدمات بهداشتی درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان بهره می برند./ اخبار راهیان نور

کانون بسیج رسانه شهرستان آبادان

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: