پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > بیمارستان 160 تختخوابی در آبادان، با هدف رونق گردشگری پزشکی


کد خبر: ٣٦٢٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/11/10-٠٨:٢٧

وزیر کارو رفاه اجتماعی :با پیشنهاد رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان، بیمارستان 160 تختخوابی به منظور توسعه گردشگری پزشکی ساخته شده و مجهز می شود.

 

 

آبادان نیوز:معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:با پیشنهاد رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان، بیمارستان 160 تختخوابی در حال ساخت این شهر به منظور توسعه گردشگری پزشکی ساخته شده و مجهز می شود.

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز:احمد میدری  با تشریح توانمندی های کشور در رونق گردشگری پزشکی، گفت:زمینه های رونق این صنعت باید با همکاری بین بخشی فراهم شود.

 

احمد میدری همچنین با بیان ظرفیت های استان خوزستان به ویژه شهرستان آبادان در رونق گردشگری به ویژه در بخش گردشگری پزشکی، افزود:افزایش کیفیت خدمات ارائه شده در بخش پزشکی و تجهیز بیمارستان ها با همکاری دانشکده علوم پزشکی، مسیر توسعه و رونق این صنعت را بیش از گذشته فراهم می کند.

 

احمد میدری گفت:بر اساس آخرین هماهنگی ها، بیمارستان 160 تختخوابی در حال ساخت آبادان تا پایان سال آینده تکمیل شده و از تجهیزات آن برای رونق گردشگری پزشکی استفاده می شود.

 

معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اولویت درمان در مرکز توریسم درمانی بیمارستان 160 تختخوابی آبادان را درمان بیمه شدگان شهرهای کشور اعلام کرد و گفت:از ظرفیت های خالی این مرکز تخصصی درمان به منظورتوریسم درمانی استفاده می شود.

 

گردشگری پزشکی یا توریسم پزشکی شاخه ای از گردشگری سلامت است که در آن شخص از کشوری پیشرفته به سایر نقاط دنیا سفر می کند تا از خدمات پزشکی کشور مقصد در مراکز درمانی بهره مند شود.
در بیشتر موارد، هدف از توریسم پزشکی بهره مندی از قیمت پایین خدمات پزشکی یا دریافت سریع تر خدمات در سایر نقاط دنیاست.

 

طبق تعریف سازمان جهانی گردشگری، توریسم پزشکی یعنی سفر به منظور درمان بیماری های جسمی یا انجام نوعی از عمل های جراحی زیر نظر پزشکان در بیمارستان ها یا مراکز درمانی است.

 

احمد میدری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور حضور در همایش مسئولان بیمه سلامت کشور در آبادان به این شهر سفر کرده بود.

 

 

 

 

اخبار آبادان ،خبر آبادان،آبادان ،نیوز آبادان

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: