پست الکترونیک سه شنبه ٠٤ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > آموزشکده سلامت آبادان افتتاح می‌شود


کد خبر: ٢٤٢٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/05/06-٠٩:٤٦

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه آموزشکده سلامت آبادان آماده بهره‌برداری است،

 

آبادان نیوز :رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه آموزشکده سلامت آبادان آماده بهره‌برداری است، گفت: در این آموزشکده دانشجویانی در مقطع کاردانی و صرفا از بین متقاضیان بومی انتخاب می‌شوند. 

علیرضا آموزنده صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی مشترکی که با حضور روسای آموزش و پرورش آبادان، خرمشهر و شادگان و به میزبانی دانشکده علوم پزشکی آبادان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به این موضوع که دانشکده علوم پزشکی آبادان 59 دانشجوی پزشکی را جذب می‌کند، از دانش‌آموزان منطقه زیرپوشش این دانشکده می‌خواهیم که در زمان انتخاب رشته کنکور، رشته پزشکی آبادان را از یاد نبرند.

وی با اشاره با اینکه از 59 دانشجوی رشته پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان 26 نفر سهمیه بومی هستند، اضافه کرد: از این تعداد دانشجوی بومی رشته پزشکی 13 دانشجو پسر و 13 نفر نیز دختر هستند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی آبادان در همین خصوص خاطرنشان کرد: دانشجویان پزشکی بومی دانشکده آبادان در صورت کسب حدنصاب نمره قبولی در کنکور سراسری ملزم به خدمت در همین منطقه به مدت سه برابر زمان تحصیل‌شان هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: آموزشکده سلامت نیز هم اکنون در آبادان آماده بهره‌برداری است.

آموزنده با ارائه جزییات بیشتر در خصوص آموزشکده سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان، عنوان کرد: در این آموزشکده دانشجویاین در رشته‌های مبارزه با بیماری‌ها، بهداشت خانواده، اتاق عمل و هوشبری در مقطع کاردانی و صرفا از بین متقاضیان بومی انتخاب می‌شوند.

به گزارش آبادان نیوز: در این جلسه علاوه رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌های زیرپوشش این دانشکده، محمد محبوبی معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی این مجموعه نیز حضور داشت.

 

 

 

 

 

دانشکده علوم پزشکی آبادان ،دانشکده پزشکی آبادان ، رشته پزشکی آبادان ، آموزشکده سلامت آبادان،آموزش و پرورش آبادان،کنکور ،دانشکده پزشکی آبادان ،آبادان نیوز ،نیوز آبادان ،خبرهای آبادان ،اخبار آبادان  

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: