پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > برگزاری پویش سه شنبه های بدون خودرو در آبادان


کد خبر: ٢١٠٣٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/03/25-١٥:٣٠

معاون فرهنگی شهرداری آبادان گفت: پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو در راستای احیای فرهنگ دوچرخه سواری با استقبال شهروندان آبادانی برگزار شد.

 

به گزارش آبادان خبر، جواد نوروزی سه‌شنبه اظهار داشت: پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو به عنوان یک کار فرهنگی با هدف نهادینه کردن فرهنگ "یک روز بدون خودرو" مورد توجه شهروندان آبادانی قرار گرفته است.

وی افزود: اولین سه‌شنبه بدون خودرو امروز با شعار "همه با هم برای ایران" با حضور جمعی از علاقه مندان به محیط زیست و ورزشکاران در مجاورت رودخانه بهمنشیر برگزار شد.

معاون فرهنگی شهرداری آبادان گفت: شهرداری آبادان برای تداوم این برنامه با رویکرد داشتن شهری سالم‌تر و بهتر در هفته‌های آینده پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو را در دستور کار قرار داده است.

نوروزی بیان کرد: اولویت نخست این پویش، تشویق شهروندان به پیاده‌روی و فرهنگ‌سازی استفاده از دوچرخه و وسایل حمل و نقل عمومی و استفاده نکردن از خودروی شخصی است.

وی اظهار داشت: امیدواریم اجرای این طرح و استفاده از دوچرخه به جای خودرو شخصی برای حضور در ادارات و خیابان‌ها مورد استقبال دیگر کارکنان و شهروندان قرار گیرد.

معاون فرهنگی شهرداری آبادان گفت: تداوم چنین اقدام فرهنگی، گام‌ موثری در راستای احیای فرهنگ در دست فراموشی دوچرخه سواری در آبادان است.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: