پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > فعالیت 9 کمپ ترک اعتیاد در آبادان


کد خبر: ١٩٥٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/03/05-١٠:٥٣

فرماندار ویژه آبادان از فعالیت 9 کمپ ترک اعتیاد در این شهرستان خبر داد.

 

 

آبادان نیوز : جلسه کمیته مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان صبح امروز با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، سردار نظرپور ریاست کمیته مقابله با عرضه مواد مخدر استان و اعضای شورای تأمین شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه برگزار شد.

در این جلسه فرماندار ویژه آبادان، ضمن اشاره به وجود هفت کمپ ترک اعتیاد در آبادان اظهار کرد: سه کمپ غیرمجاز پلمب شده و دو کمپ هم به دنبال مجوز و طی کردن مراحل قانونی هستند و در صورت احراز شرایط، تعداد کمپ‌های مجاز این شهرستان به 9 کمپ خواهد رسید.

آبادان نیوز : معاون استاندار خوزستان تأکید کرد: شش واحد درمانی اعتیاد در آبادان و 9 سازمان مردم نهاد نیز در حوزه روانکاوی، خیریه، مبارزه با مواد مخدر و درمان در حال فعالیت هستند.

وی، اقدامات فرهنگی و امکانات پیشگیرانه را مهمترین اصل در حوزه مبارزه با مواد مخدر دانست و گفت: با وجود بیش از 30 هزار دانشجو در این منطقه، فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی نقش زیادی در امر پیشگیری جوانان از مواد مخدر دارد.

شهبازی به برگزاری دو مانور مبارزه با مواد مخدر در اردیبهشت و بهمن ماه 93 سال جاری اشاره کرد و گفت: در مانور اردیبهشت ماه شهرستان آبادان مقام اول را در این خصوص در استان کسب کرد.

 در همین باره پنج بار کمیته تخصصی مبارزه با مواد مخدر آبادان تشکیل جلسه داد و طرح‌هایی نیز در این جلسات تصویب و اجرایی شد.

 

منبع : فارس 

 

 

مواد مخدر آبادان ،فرماندار آبادان ،  کمیته مبارزه با مواد مخدر  خوزستان ،استاندار خوزستان ،آبادان نیوز ، خبر آبادان ، اخبار آبادان ، 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: