پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > کرونا در جنوب غرب خوزستان 8 نفر دیگر را مبتلا کرد


کد خبر: ١٧٤٩٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/10/24-١١:٤٨

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از ابتلای 8 مورد جدید قطعی به ویروس کرونا در شبانه روز گذشته خبر داد.

 

به گزارش پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز، شکر الله سلمان زاده امروز چهارشنبه بیست و چهارم دی ماه 99 با بیان اینکه در 8 ساعت گذشته 6 مورد جدید ابتلا در منطقه مشاهده و ثبت شد، اظهار کرد: این تعداد شامل 4 بیمار از آبادان، 1 بیمار از خرمشهر و 3 بیمار نیز از شادگان می شود.

او گفت: از این تعداد 8 بیمار آبادان 3 نفر، خرمشهر 1 نفر و 3 نفر شادگان به صورت سرپایی تشخیص داده شده اند که در مجموع 7 نفر می باشند.

دکتر سلمان زاده بیان کرد:طی روز گذشته نیز۴ نفر بستری و ۵ نفر نیز بهبود و از بیمارستان ترخیص شده اند.

این مقام عالی بهداشت و درمان جنوب غرب خوزستان افزود:خوشبختانه مدت این یک هفته گذشته، مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا نداشتیم.

وی عنوان کرد:بنابراین در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان ۳۲ نفر است.

ویروس کرونا مانند دیگر ویروس‌های تنفسی است که در افراد دارای نقص ایمنی مانند بیماران دیابتی، دیالیزی و دارای بیماری‌های خود ایمنی می‌تواند خطرناک باشد.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.

 

خوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبار خوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبر خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: