پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > وضعیت بهداشت و درمان آبادان و خرمشهر مطلوب نیست


کد خبر: ١٥٧٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/01/12-١٠:٣٩

وزیر بهداشت : وضعیت بهداشت و درمان این دو شهر مطلوب نیست و همه باید کمک کنیم تا آبادان و خرمشهر به سطحی که لایق آن هستند برسد.

 

آبادان نیوز : خبر آبادان :وزیر بهداشت با اشاره به بازدیدهای خود از بیمارستانهای آبادان و خرمشهر گفت: وضعیت بهداشت و درمان این دو شهر مطلوب نیست و همه باید کمک کنیم تا آبادان و خرمشهر به سطحی که لایق آن هستند برسد.به گزارش آبادان نیوز ، خبر آبادان ، دکتر سیدحسن هاشمی در جلسه مشترکی با رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند که در جریان سفر وزیر بهداشت به آبادان و خرمشهر، برگزار شد، اظهار کرد: تخت ها و ظرفیت موجود بیمارستانی اصلا پاسخگوی نیاز مردم منطقه نیست.

 

وی افزود: باید کاری کنیم تا ظرفیتهای درمانی این منطقه به نحوی افزایش یابد که دیگر نیاز به اعزام به مرکز استان بسیار محدود شود.

 

هاشمی عنوان کرد: معتقدم با اعمال مدیریتی صحیح و کمک و همیاری سازمان منطقه آزاد اروند و سایر ارگانهای مربوطه می‌توانیم در مدت کوتاهی کمیت و کیفیت ارائه خدمات خود در بخش سلامت در آبادان و خرمشهر را که بنده همیشه نگاه خاصی به آن داشته‌ام، افزایش دهیم.

 

به گزارش آبادان نیوز : خبر آبادان ؛ در این جلسه طرفین در خصوص مشکلات حوزه بهداشت و درمان آبادان و خرمشهر به بحث و گفتگو پرداختند و راهکارهای ارتقاء سطح کمی و کیفی وضعیت بهداشتی و درمانی این دو شهر را بررسی و در این زمینه، مصوباتی را جهت اجراء در کوتاه مدت و بلند مدت به تصویب رساندند.

 

در این جلسه موارد مهمی جهت کمک به ارتقاء وضعیت خدمت رسانی در حوزه بهداشت و درمان آبادان و خرمشهر از جمله رسیدگی فوری به کمبود نیروی انسانی و محدودیت فضای فیزیکی اورژانس بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) خرمشهر و افزایش تختهای آی سی یو بیمارستان و همچنین بهسازی و نوسازی کامل بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان تصویب شد.

 

همچنین ساخت بیمارستان 200 تختخوابی تخصصی زنان و زایمان، کودکان و NICU، ساخت و تجهیز درمانگاه‌های کوچک متعدد در سطح دو شهر به عنوان پایگاه‌های درمانی اقماری بیمارستانهای اصلی، اتمام ساخت بیمارستان اروند کنار آبادان، طراحی و ساخت بیمارستان 500 تختخوابی حدواسط هر دوشهر از دیگر مصوبات این جلسه بود.

 

خبر آبادان ،اخبار آبادان،آبادان نیوز ،نیوز آبادان ،خرمشهر ،اخبار خرمشهر ،خبر خرمشهر ، وزیر بهداشت دکتر هاشمی منطقه آزاد اروند ،بیمارستان طالقانی آبادان ،بیمارستان اروند کنار 

دکتر سید حسن هاشمی وزیر ،بهداشت ،وزیر بهداشت ،وزیر بهداشت دکتر سید حسن هاشمی  

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: