پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > اجرای طرح شهید رهنمون (ویزیت پزشکی رایگان) در آبادان


کد خبر: ١٥٦٠٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/06/30-٢٣:١٤

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی آبادان از اجرای طرح شهید رهنمون (ویزیت پزشکی رایگان) در آبادان خبر داد

 

عصر امروز مهدی قناد زاده؛ مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی آبادان در گفتگو با خبرنگار آبادان خبر، از  اجرای طرح شهید رهنمون (ویزیت پزشکی رایگان) بمدت چهار روز در آبادان خبرداد و گفت: این طرح بمناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و بمنظور حمایت از مناطق کمتر برخوردار از سوی کانون بسیج جامعه پزشکی آبادان با همکاری معاونت ها و واحدهای تابعه دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان برگزار شد.
وی افزود: در نخستین روز از اجرای این برنامه، از ساعت ۹ صبح امروز یکشنبه ۳۰ شهریورماه گروه درمانی با حضور پزشکان متخصص بیماریهای عفونی و اطفال، پزشک عمومی، دندانپزشک، داروساز و دارویار در مرکز خدمات جامع سلامت روستایی شهید رجائی آبادان مستقر شدند و بیمارانی از روستاهای رمیله و شلحه حاج حسین را به طور رایگان ویزیت و مداوا کردند.
قناد زاده گفت: تمامی خدمات به شهروندان شامل ویزیت پزشکی، خدمات دندانپزشکی و تجویز دار به طور رایگان ارائه شد.
وی در پایان ضمن تاکید بر این که تمامی این خدمات با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی انجام شده است اظهار داشت: طرح شهید رهنمون تا ۲مهر در سه نقطه روستایی و یک نقطه شهری ادامه خواهد داشت. 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبر اروند،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر ،خبر  اروند 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: