پست الکترونیک پنج شنبه ٠٦ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > آماده‌باش پایگاه‌های امداد و نجات آبادان در ایام نوروز


کد خبر: ١٥١٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1393/12/24-٠٨:٥٧

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان از آمادگی کامل بیمارستان‌ها و پایگاه‌های امداد و نجات آبادان در ایام نوروز خبرداد.

 

آبادان نیوز: نصراله حسونی بحرینی با اشاره به اینکه بیمارستان‌ها طبق روال معمول، کار خدمات‌رسانی به شهروندان را در حوزه درمان به انجام می‌رسانند، گفت: دستورات لازم در خصوص وجود پزشکان متخصص در بخش اورژانس به تعداد کافی ارائه شده است. 

وی افزود: همچنین بر استقرار مستمر پزشک عمومی در بخش اورژانس و طب اورژانس تاکید شده است. 

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی تصریح کرد: در بیمارستان های سطح شهر هیچ‌گونه کمبودی به لحاظ دارو و سایر موارد وجود ندارد. 

بحرینی عنوان کرد: به منظور نظارت بر حسن انجام و ارائه خدمات درمانی در بیمارستان‌ها، گشت نظارتی کار‌شناسان واحد معاونت درمان این دانشکده کار بازرسی و سرکشی از بیمارستان‌ها را به طور مرتب به انجام می‌رسانند. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آماده باش کامل پایگاه‌های امداد و نجات درون‌شهری و جاده‌ای، یادآور شد: خدمات امدادی در هفت پایگاه سطح شهر به طور دائم ارائه می‌شود. 

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: همچنین به منظور ارائه خدمات بیشتر به شهروندان و میهمانان نوروزی با همکاری شهرداری آبادان 2 پایگاه نیز در خیابان‌های امام و امیری نیز مستقر می‌کنیم. 

بحرینی خاطرنشان کرد: دستگاه آمبولانس در کنار بیمارستان امام خمینی (ره) واقع در خیابان شهید منتظری نیز مستقر خواهد شد. 

 

 

خبر آبادان، اخبار آبادان، خبرهای آبادان

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: