پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > باند هفت تیرکشان کوچولو در آبادان به دام افتاد


کد خبر: ٥٩٨٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/03/10-١١:٢٣

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری سرکرده سارقان مسلح در این شهر توسط ماموران گشت یگان ویژه امداد، خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

 فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری سرکرده سارقان مسلح در این شهر توسط ماموران گشت یگان ویژه امداد، خبر داد. 

به گزارش آبادان نیوز ،سرهنگ سید محسن تقی زاده اظهار کرد: درپی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه طی ماه های  گذشته در شهرستانهای آبادان و خرمشهر که منجر به مجروح شدن تعدادی از شهروندان این دو شهرستان شد، موضوع شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت ها در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. 

وی افزود: بر این اساس ماموران گشت ویژه و نامحسوس یگان امداد آبادان روز گذشته در حال گشت زنی در محل خیابان احمدآباد (معروف به لین یک)، «صبری» رئیس باند هفت تیرکشان کوچولو آبادان را می بینند که این فرد به محض دیدن ماموران قصد فرار داشته که پس از یک تعقیب و گریز طولانی و در یک اقدام غالفگیرانه فرد مذکور توسط ماموران گشت یگان ویژه امداد دستگیر می شود. 

تقی زاده اظهار کرد: درگیری متهم با ماموران در هنگام دستگیری در مواجه با فنون دفاعی «استوار ماکنعلی» بی حاصل مانده و متهم زمین گیر می شود. 

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تصریح کرد: متهم در بازجویهای فنی به انجام چندین فقره سرقت مسلحانه با هم دستی هفت نفر از هم دستان نوجوان و کم سن و سال خود اعتراف می کند و می گوید که این سرقت ها را برای هیجانش انجام می دادیم و جنبه تفریحی برایمان داشت. 

تقی زاده گفت: هفت هم دست نوجوان فرد متهم در بهمن ماه سال گذشته توسط پلیس آگاهی آبادان درون مخفی گاهشان دستگیر شده بودند و تمامی آنان «صبری» را رئیس باند خود معرفی کرده بودند. 

وی افزود: متهم یاد شده پس از اتمام کار بازجویی های اولیه برای افشا شدن دیگر جرائم احتمالی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.


آبادان نیوز ،اخبار آبادان ،خبرآبادان ،حوادث

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: