پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > آخرین اخبار حوادث خوزستان


کد خبر: ٥٥٤٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/09/18-١١:٣٦

اقدام به موقع پلیس، مانع خودکشی دو برادر آبادانی شد

 

آبادان نیوز 

اقدام به موقع پلیس، مانع خودکشی دو برادر آبادانی شد

دو برادر آبادانی وقتی برابر حکم پلمپ محل کارشان قرار گرفتند تصمیم به خودکشی داشتند که با حضور پلیس این دو جوان از اجرای نقشه خود پشیمان شدند.

این دو برادر وقتی دیدند که شرکت پالایش نفت آبادان از آنها شاکی است و ماموران قصد پلمپ کارواش را دارند در اقدامی عجیب با برداشتن ظرف بنزین به پشت بام مغازه رفته و تیم پلیسی را تهدید به خودکشی کردند.

سرهنگ ترکرانی جانشین نیروی انتظامی ابتدا با تماس با قاضی پرونده خواست تا حکم پلمپ کارواش اجرا نشود و با آرام کردن دو برادر، آنها را از اقدام به خودسوزی پشیمان کرد تا با ارائه مدارک به دادگاه به روند پرونده رسیدگی شود. 


کشف ۱۲ کیلوگرم تریاک در شاوور شوش

مجید افراخته گفت: در محدوده شهر شاوور، خودروی حامل مواد مخدر در پی نافرمانی از فرمان ایست پلیس مورد اصابت گلوله قرار گرفت، سپس با توقیف این خودرو از سوی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مقدار ۱۲ کیلوگرم تریاک و تعداد هفت دستگاه تلویزیون قاچاق کشف و ضبط شد.

رئیس دادگاه بخش شاوور شوش اظهار داشت: علاوه بر توقیف یکدستگاه خودروی ۴۰۵ حامل مواد مخدر و کالای قاچاق ۲ سرنشین خودرو نیز در این رابطه دستگیر شدند. 

 

جلوگیری از انفجار گاز در اهواز

امیر نجفی اظهار کرد: طی تماس شهروندان مبنی بر استنشاق و نشت شدید گاز در یک مجتمع مسکونی واقع در مهدیس، تیم امداد و نجات به همراه آتش نشانان به محل اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی اهواز افزود: آتش‌نشانان به محض ورود با بوی شدید گاز مواجه شدند که به وسیله دستگاه‌های گازسنج میزان تراکم گاز فشرده شده در این مجتمع سه طبقه ۶ واحده را، ۱۰٫۰۰۰ ppm تشخیص دادند.

نجفی گفت: آتش‌نشانان بلافاصله با بستن شیر اصلی گاز و قطع برق مجتمع و باز کردن پنجره‌ها با رعایت احتیاط، به کنترل وضعیت موجود پرداخته و اقدام به تخلیه ایمن ساکنین کردند. 

 

ریزش ساختمان جان زن روستایی را گرفت

شاپور باقری اظهارکرد: ریزش یک واحد ساختمان در بخش چلو، به فوت یک زن روستایی و زخمی شدن مرد خانواده منجر شد.

رئیس شورای اسلامی بخش چلو گفت: این حادثه حوالی غروب امروز در روستای ده درب منطقه سوسن سرخاب اتفاق افتاد و طی آن زن این خانواده به دلیل شدت جراحات جان باخت اما وضعیت سلامت مرد این خانواده مساعد گزارش شده است.

 

توقیف ۲۱ محصول غیر استاندارد در خوزستان

مرضیه دهدشتی زاده گفت: در آبان ماه امسال کارشناسان این اداره کل تعداد ۲۱ محصول مختلف از فروشگاه‌ها و واحدهای تولیدی را به علت فروش و عرضه محصولات غیر استاندارد و یا جعل نشان استاندارد توقیف و جمع آوری کردند.

وی افزود: از جمله این محصولات می‌توان به ۱۵۴۶ لیتر روغن زیتون، ۳۷۰ کیلوگرم سوسیس ۴۰ درصد گوشت قرمز، ۲۱۶ کیلوگرم کالباس، ۹۸۴ بسته همبرگر گوشت ۸۰ درصد، ۵۰ کارتن سرکه، ۸۰۰ بطری گلاب، ۲۳۸ گرم انواع طلای بدون کد (گوشواره، دستبند و گردنبند)، ۱۵۰ عدد لامپ رشته­ای، ۷۹۸ عدد شیرآلات بهداشتی و ساختمانی و ۹ وسیله بازی شهرهای بازی و پارک‌ها ( قطار کودکان، سازه بادی، ۲ دستگاه ترامپولین، ۲ دستگاه مری گوراند، هلی کوپتر چرخشی، گردونه، ماشین شارژی) اشاره کرد. 

نجات دختر جوان از لبه پل هلالی

امیر نجفی گفت: با تماس به سامانه ۱۲۵ این سازمان اعلام شد که خانمی به قصد خودکشی از نرده‌های محافظ پل هلالی اهواز عبور کرده است.

رئیس سازمان آتش نشانی اهواز ادامه داد: ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی سریعا با اعزام تیم‌های امداد و نجات و تیم امداد آبی به همراه غواصان در محل حاضر شدند و در کمترین زمان یکی از ماموران باتجربه با آغاز صحبت و نزدیک شدن به شخص، موفق شدند وی را از این کار منصرف و او را از خطر سقوط دور کنند.

 

پلمب رستوران عرضه‌کننده گوشت الاغ در آبادان

مأموران اداره اماکن پلیس آبادان چندی پیش در جریان استفاده یک رستوران معروف این شهر از گوشت الاغ قرار گرفتند و تیمی از مأموران برای بررسی این موضوع وارد عمل شد.

مأموران با حضور در رستوران متخلف که صاحب آن یک زن است به بررسی گوشت‌های آماده کباب پرداخته و پس از نمونه‌برداری تخصصی مشخص شد که گوشت‌های داخل سیخ کباب گوش الاغ است و در ادامه مشخص شد که ۴۰ کیلوگرم گوشت داخل یخچال رستوران نیز گوشت این حیوان است.

مأموران در این مرحله پس از بیرون کردن مشتریان مغازه این رستوران معروف، نسبت به پلمب آن اقدام کردند؛ زن جوان نیز برای تحقیقات بیشتر در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و تجسس‌های ویژه در این پرونده ادامه دارد.

 

 

پلمپ ۶ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در غرب اهواز

مهرداد شریفی از پلمپ ۶ باب واحد شیرینی فروشی، بستنی فروشی، رستوران و نانوایی در غرب اهواز خبر داد.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز افزود: در مواد غذایی تولید و عرضه شده در این واحدها، از مواد افزودنی غیر مجاز از جمله رنگهای غیر مجاز و جوش شیرین استفاده شده بود.

 

آبادان نیوز ،اخبار حوادث ،حوادث خوزستان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: