پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > اخبار کوتاه حوادث استان خوزستان


کد خبر: ٥١٨١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/06/14-٠٩:٠٧

متلاشی شدن باند سرقت اموال شهروندان خرمشهری و دستگیری ۲ سارق حرفه ای در دزفول از مهم‌ترین عناوین اخبار کوتاه حوادث در‌ خوزستان است.

 

 

 متلاشی شدن باند سرقت اموال شهروندان خرمشهری و دستگیری ۲ سارق حرفه ای در دزفول از مهم‌ترین عناوین اخبار کوتاه حوادث در‌ خوزستان است.

به گزارش  آبادان نیوز ، اعضای باند سرقت اموال و آزار و اذیت شهروندان با همکاری نیروهای انتظامی و قضایی شناسایی و دستگیر شدند.

به گفته علیرضا باوی، دادستان عمومی و انقلاب اسلامی خرمشهر، در پی وصول شکایت‌هایی مبنی بر ربودن اموال شهروندان از سوی یک باند متشکل از سه زن و دو مرد، پرونده به لحاظ اهمیت به شعبه اول شعبه اول بازپرسی دادسرا ارجاع شد، بر حسب تحقیقات انجام شده این باند پس از فریب قربانیان خود که بیشتر، خانم‌های جوان بودند با برقراری رابطه دوستانه از سوی سه خانم عضو باند و بردن قربانی به مکان خلوت، با کمک همدستان خود اقدام به ربودن اموال آنان و آزار و اذیت آنان می‌کرد.

اعضای باند دستگیر و متهمان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

دستگیری 2 سارق حرفه ای در دزفول

فرمانده انتظامی دزفول گفت: 2 سارق حرفه‌ای لوازم خودرو با هشت فقره سرقت در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

علی الهامی  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در نقاط مختلف دزفول موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کار آگاهان پلیس با بررسی سرنخ های به جامانده و یک سری اقدام پلیسی 2 سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی دزفول اضافه کرد: متهمان در بازجویی فنی کارآگاهان پلیس به هشت فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

9 مصدوم در دو حادثه جاده‌ای خوزستان

در سوانح جاده‌ای در مسیرهای مختلف استان خوزستان 9 تن مصدوم شدند.

به گفته دکتر شهیار میرخشتی، رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان در حادثه واژگونی یک دستگاه  پراید که ساعت 9:30 امروز در کیلومتر 60 آزادراه خلیج فارس محور اهواز- ماهشهر رخ داد، 3 نفر مصدوم شدند که به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند..

همچنین بر اثر واژگونی یک دستگاه پراید که در جاده اهواز به اندیمشک، 6 تن مصدوم شدند. مصدومان این حادثه به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافتند.

2 مصدوم حاصل تیراندازی در مجلس عروسی در شاوور شوش

در تیراندازی در یک مجلس عروسی در بخش شاوور شهرستان شوش 2 نفر از جمله یک کودک چهار ساله و مردی 26 ساله مصدوم شدند.

این تیراندازی در مسیر جاده ترانزیتی شوش به اهواز و روبروی روستای بنادر رخ داده که پس از اقدامات اولیه توسط اورژانس 115 به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شدند.

 

 

 

آبادان نیوز ،حوادث ،حوادث خوزستان ،سرقت ،

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: