پست الکترونیک سه شنبه ٢٨ فروردين ١٤٠٣
اخبار > اختتامیه دومین جشنواره فیلم کوتاه رسام


کد خبر: ١٧٤٠٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/10/16-٢٠:٣٠

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری آیین اختتامیه دومین جشنواره فیلم کوتاه دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «رسام» به صورت ویدئوکنفرانسی هم زمان با سراسر کشور در محل باغ موزه دفاع مقدس شهرستان آبادان خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر، و به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، قدرت اله طمیمیان با بیان اینکه دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه رسام (دفاع مقدس و مقاومت) را با رویکرد مدافعان وطن و مدافعان حرم در دو بخش اصلی فیلم (١۸٠ ثانیه‌ای- مستند- داستانی- پویانمایی- نماهنگ) و فیلمنامه برگزار شد، اظهار داشت: ۲۷۰۶ اثر از۱۰۸ کشور و ۵ قاره جهان به دبیرخانه این جشنواره رسید که از این تعداد ۲۲۰۸ اثر از کشورهای خارجی و ۴۹۸ اثر داخلی بوده است.

طمیمیان خاطرنشان کرد: آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره نسبت به جشنواره قبل بیش از ۲۳ درصد رشد داشته است و در این میان کشورهای استرالیا، هند وایتالیا به همراه ۱۸ استان توانسته اند حائز رتبه شوند.

قدرت اله طمیمیان در خصوص موضوعات جشنواره تصریح کرد:
شهیدان، جانبازان و آزادگان منادیان اسلام ناب محمدی، ولایتمداری و بصیرت جوانان ایران اسلامی
رزمندگان، ایثارگران دفاع مقدس، حماسه‌سازان عزت و سربلندی ملت ایران اسلامی
مدافعان وطن، فخرآفرینان استقلال و پیشرفت امت ایران اسلامی
مدافعان حرم، مشعلداران صیانت از حریم امامت و ولایت
مجاهدان جهاد و مقاومت اسلامی، پرچم‌داران مقابله با استکبار و صهیونیسم جهانی
خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، مدافعان حرم و امام معصوم و معارف اسلامی، منادیان ایثار و فداکاری و صبر و پایداری امت اسلامی، موضوعات این جشنواره بین المللی بودند که تولیدات هنرمندان پیرامون همین موضوعات به تصویر کشیده شده بود.

 

خوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبار خوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبر خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: