کد خبر: ٧٩١٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1397/03/24-١٣:٤١

جمعی از نیکوکاران نوعدوست شهر آبادان با تقبل پرداخت پنج میلیارد و 900 میلیون ریال زمینه آزادی هشت زندانی جرایم غیرعمد این شهر را فراهم کردند.

 

 

جمعی از نیکوکاران نوعدوست شهر آبادان با تقبل پرداخت پنج میلیارد و 900 میلیون ریال زمینه آزادی هشت زندانی جرایم غیرعمد این شهر را فراهم کردند.

به گزارش آبادان نیوز،در جشن گلریزان چهارشنبه شب در باشگاه گلستان این شهر امام جمعه آبادان طی سخنانی از نیت خیر این نیکوکاران تقدیر کرد و جمع آوری و هدایت کمک های مردمی برای آزادسازی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد را عملی خداپسندانه عنوان کرد.
حجت الاسلام علی ابراهیمی پور گفت: حضور و مشارکت مردم در امور خیر با ارزش بوده وبا هر میزان استطاعت و مشارکت جای تقدیر دارد. 
وی تسری و نهادینه نمودن امور خیر در سطح جامعه را ضروری خواند و گفت : ان افراد به دلیل رخدادهایی که خارج از اراده آنها بوده وبه خاطر نداشتن توان مالی برای پرداخت خسارت مالی طبق قانون محکوم به زندان شده ند وبرای آزادی چشم انتار کمک و یاری نیکوکاران هستند تا به آغوش خانواده باز گردند.
وی افزود: بازگرداندن این افراد به آغوش خانواده علاوه بر کمک به کاهش جمعیت زندانیان ، کاری خداپسندانه در راستای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و رهاکردن خانواده های آنها از شرایط عسرو حرج است .
امام جمعه آبادان فرهنگ سازی برای مشارکت مردم در امر خیر را مهم بیان کرد و گفت: امروز باید با فرهنگ سازی به سمت و سویی حرکت کنیم که مردم به امور خیریه نگاه ویژه ای داشته باشند و در طول سال کمک های خود را به افراد نیازمند اختصاص دهند تا کارهای این چنینی بیشتر شود .
حجت الاسلام ابراهیمی پور در بخش دیگری پرداخت زکات از سوی مردم واجب و ضروری عنوان کرد و گفت: زکات فطریه واجب است و اگر مردم زکات خود را پرداخت کنند هیچ فقیری در جامعه گرسنه نمی ماند.
دراین مراسم عنوان شد در در سال گذشته 6 زندانی جرایم غیر عمد با کمک 6 میلیارد و 600 میلیون ریالی نیکوکاران آبادانی از زندان آزاد شدند.

 

 

 

آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان نیوز،نیکوکار،نیکوکاری،نیکوکاران آبادان،زندان،زندانی،امام جمعه آبادان،حجت الاسلام علی ابراهیمی پور

 

منبع:ایرنا

#آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: