کد خبر: ٧٨٠٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1397/02/27-٠٩:٢٢

به منظور ارتقای تعاملات میان بنادر و دریانوردی آبادان و دانشگاه آزاد اسلامی این شهر نشستی در سالن کنفرانس این واحد دانشگاهی برگزار شد.

 

به منظور ارتقای تعاملات میان بنادر و دریانوردی آبادان و دانشگاه آزاد اسلامی این شهر نشستی در سالن کنفرانس این واحد دانشگاهی برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار آبادان نیوز ، در این نشست که با هدف ایجاد تعاملات بیشتر علمی ، پژوهشی و آموزش برگزار  شد معاون طرح و توسعه بنادر و دریانوردی آبادان ، معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی، اعضای هیئت علمی این دانشگاه از جمله مسئولانی هستند که در این نشست حاضر بودند.

سکری معاون طرح و توسعه بنادر و دریانوردی آبادان در این نشست با بیان اینکه بندر آبادان آمادگی  توسعه را دارد گفت :  با توجه به اولویت سازمان بنادر و دریانوردی ، که در زمینه هوشمند سازی بنادراست ، ما میتوانیم از ظرفیت های هیئت علمی این  دانشگاه بهره گیری کنیم.

سکری علاوه بر توجه به امنیت سایبری در صنعت دریانوردی  به  بنادر هوشمند اشاره کرد و گفت : بنادر هوشمند در بحث روز سازمان قرار دارد و با توجه  به اینترنت اشیاء و تجهیزات دریایی و خشکی همچون کشنده های هوشمند ، از این تجهیزات در این بندر بهره گیری شود تا از حالت کنونی به سطح بالاتری ارتقا و به روز تر شود.

 معاون طرح و توسعه بنادر و دریا نوردی آبادان از تلاش برای توسعه گرشگری دریایی هم خبرداد.

وی افزود : با توجه به آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی آبادان ، میتوان با راه اندازی (اسپورت فیشینگ) یا همان ماهی گیری ورزشی را به دیگر بخش های گردشگری اضافه و این ظرفیت را ایجاد کرد. 

او با بیان  اینکه  دانشگاه آزاد اسلامی از هیئت علمی خوبی  برخوردار است گفت : این دانشگاه امکاناتی از قبیل آمفی تئاتر، سالن ورزشی ، کتابخانه ، مرکز مشاوره تجهیزات آزمایشگاهی ، و مرکز تحقیقات علوم و فنون دریایی را معرفی و برای توسعه همکاری اعلام آمادگی کرد.   

سکری در پایان افزود : تسهیل در امر دسترسی کارکنان بنادرآبادان و بهره مندی از این قبیل امکانات یکی از اهداف و دغدغه مهم این مدیریت است که با سعی بر تحقق آن پیش میرود.


#آبادان 

 

 

آبادان، اخبار آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: