کد خبر: ٧٥١٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/12/17-١١:٢٤

مهندسان نمونه دانشکده علوم پزشکی آبادان به مناسبت روز مهندس تقدیر شدند.

 

 

 

 

 

مهندسان نمونه دانشکده علوم پزشکی آبادان به مناسبت روز مهندس تقدیر شدند.

به گزارش آبادان نیوز ، 12 مهندس نمونه دانشکده علوم پزشکی آبادان روز گذشته (چهارشنبه) در محل سالن اجتماعات ستاد این دانشکده تقدیر شدند.

شایان ذکر است در این آیین دکتر نوراله طاهری، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان ضمن تبریک فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر اظهار داشت: مهندسان دانشکده علوم پزشکی آبادان در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات، عمران، تجهیزات پزشکی و صنایع غذایی فعالیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: امیدوارم مهندسان دانشکده علوم پزشکی آبادان همانطور که در زندگی روزمره و تخصصی خود منظم هستند در حوزه شغلی خود نیز این نظم را به شکل مستمر داشته باشند.

دکتر طاهری با بیان این موضوع که از زمان مستقل شدن دانشکده علوم پزشکی آبادان تحول عظیمی ایجاد شده است، افزود: بخش عمده‌ای از این تحول مدیون تلاش‌های مهندسان این مجموعه است.

وی ضمن تقدیر از مهندسان دانشکده علوم پزشکی آبادان بیان کرد: از سازمان منطقه آزاد اروند که همواره در مسیر پیشرفت کنار ما بودند نهایت قدردانی را دارم و اگر این عزیزان نبودند تحول یادشده محقق نمی‌شد.

گفتنی است دکتر حجت‌اله جانبی، معاون درمان و دکتر هدا مجیری، معاون غذا و دارو و جمعی از مدیران و مسئولان این دانشکده در این آیین حضور داشتند.

 

 


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: