کد خبر: ٧٤٧٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/12/08-٠٩:٣٣

فرمانده انتظامی استان با اعلام توقيف یک دستگاه خودروی کامیون کشنده از کشف لوازم قاچاق خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

فرمانده انتظامی استان با اعلام توقيف یک دستگاه خودروی کامیون کشنده از کشف لوازم قاچاق مکانیکی و برقی خودرو به ارزش بیش از یک میلیارد ريال در شهرستان اندیمشک خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: با توجه به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» و در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، مأموران ایست و بازرسی پل زال اندیمشک با تشدید کنترل بر خودروهای عبوری، موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه کامیون اسکانیا حامل بار قاچاق در محور اندیمشک – خرم‌آباد شدند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در بازرسی از بار این کامیون تعداد 172 کارتن پمپ آب، 49 کارتن پمپ کلاچ، 111 کارتن بلبرینگ، 98 کارتن صافی بنزین، 25 کارتن ترموستات، 9 کارتن انژکتور، 21 کارتن پمپ‌بنزین، 7 کارتن لنت ترمز، 5 کارتن پمپ باد، 48 کارتن شاتون، 71 کارتن کاسه نمد، 25 کارتن سیلندر، یک کارتن بلبرینگ کلاچ، 16 کارتن سوپاپ، 8 کارتن فیلتر روغن و یک کارتن پمپ هیدرولیک فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف شد، کارشناسان ارزش ریالی این محموله را بالغ‌بر یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سردار عباس زاده در ادامه افزود: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و به همراه کالای مکشوفه پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان بابیان اینکه عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می‌دهد، خاطرنشان کرد: تلاش پلیس جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادی کماکان باقوت بیش‌ازپیش ادامه دارد.

 

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: