کد خبر: ٧٤٢٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/11/29-٠٩:٠٦

شهردار خرمشهر از استقرار سه کانکس در محلات به منظور پیگیری بیشتر خدمات شهری در این شهرستان خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

شهردار خرمشهر از استقرار سه کانکس در محلات به منظور پیگیری بیشتر خدمات شهری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز،داود دارابی عنوان کرد: از روز گذشته معاونت خدمات شهری شهرداری خرمشهر و شهرداران منطقه یک و دو در کانکس و در محلات با هدف دسترسی آسان و ارتباط مستقیم با شهروندان و حل مشکلات مردمی مستقر شدند.

وی با بیان اینکه کانکس ها به صورت چرخشی در تمام محلات سطح شهر مستقر خواهند شد، گفت: طبق برنامه زمان بندی شده هر کانکس تقریبا ده روز در هر محله مستقر می شود و معاونت خدمات شهری در یک منطقه و شهرداران مناطق نیز هر کدام در یک منطقه مستقر خواهند شد.

شهردار خرمشهر رسیدگی مستقیم به مشکلات محلات را هدف از اجرایی کردن این طرح دانست و اظهار کرد: مسئولیت معاونت خدمات شهری و شهرداران مناطق علاوه بر حضور فیزیکی مستمر در نوبت صبح و بعد از ظهر در هر محله، پیگیری مشکلات و تقاضاهای مردمی در حوزه فعال خود و نظارت بر بخش نخاله برداری است؛ در واقع با اجرای این طرح مسئولان به ویژه در حوزه خدماتی از دفاتر خود خارج و بدون واسطه با مردم ارتباط خواهند داشت.

وی همچنین با بیان اینکه با اجرایی شدن این طرح شهروندان نظارت مستقیم بر عملکرد خدمات شهری خواهند داشت، افزود: امکان مراجعه حضوری برخی از شهروندان به شهرداری ها وجود ندارد؛ در همین راستا با اجرای این طرح در صورتی که در محلات مشکلی پیش بیاید؛ شهروندان می توانند به راحتی به مسئول مربوطه مراجعه و نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.

دارابی در ادامه گفت: شماره تلفن همراه مسئولان نیز بر روی تابلو تحریر و در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت و آنها موظف به پاسخگویی و ارتباط مستمر و بدون واسطه با مردم هستند تا شهروندان بر نحوه کار خدمات شهری نظارت مستقیم داشته باشند.

 شهردار خرمشهر در نخستین نشست خبری خود با اصحاب رسانه حضور مستقیم در میان مردم را به عنوان یکی از مهمترین برنامه های خود در مدت تصدی سمت شهردار خرمشهر اعلام کرده بود که در این خصوص نیز گفت: اجرای این طرح مانع از حضور شهردار در بین مردم نخواهد شد و کماکان ملاقات های حضوری با مردم در دفتر، مساجد و حسینیه ها انجام خواهد گرفت؛ بازدید های روزانه از محلات نیز همواره در دستور کار قرار دارد.

در نخستین مرحله اجرای طرح استقرار کانکس های خدمات رسان، معاون خدمات شهری در منطقه طالقانی، شهردار منطقه یک در منطقه عباره، شهردار منطقه دو در منطقه طویجات در سه کانکس و برای پیگیری وظایف محوله مستقر شدند.

 

 

 

منبع:مهر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: