کد خبر: ٧٤١٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/11/26-١٠:١٢

مدیر کل هواشناسی خوزستان با اشاره به بارندگیهای دو روز گذشته دراستان گفت: سامانه دیگری از اواخر وقت امروز وارد استان می شود و انتظار می رود تا دوشنبه هفته آینده خوزستان را تحت تاثیر قرار دهد.

 

 

 

 

 

 

 

مدیر کل هواشناسی خوزستان با اشاره به بارندگیهای دو روز گذشته دراستان گفت: سامانه دیگری از اواخر وقت امروز وارد استان می شود و انتظار می رود تا دوشنبه هفته آینده خوزستان را تحت تاثیر قرار دهد.
به گزارش آبادان نیوز،کورش بهادری افزود: در حال حاضر با عبور خط ناپایدار لایه میانی جو، پایداری نسبی در استان حاکم است؛ ولی با توجه به ناپایدارهای ضعیف محلی از اواخر وقت امروز انتظار رشد ابر و به تناوب بارشهای پراکنده و رعدوبرق در برخی مناطق استان بویژه مناطق شمالی و شرقی پیش بینی می شود.

وی در خصوص برخاستن گرد و غبار ناشی از این سامانه بارشی و میزان بارشها در مناطق غبارخیز استان هم گفت: انتظار نمی رود کانونهای ریزگرد این بار فعال شوند و بارشهای این سامانه در مناطق مرکزی چشمگیرتر از مناطق جنوبی خواهد بود.
سه شنبه شب هفته جاری شهرهای ایذه با 22 و نیم و دهدز با 19 میلیمتر بیشترین میزان بارش را از سامانه بارشی هفته جاری ثبت کردند؛ ضمن اینکه وزش باد شدید ناشی از این سامانه بارشی سبب فعال شدن کانونهای ریزگرد داخلی و وقوع گرد و غبار تا 60 برابر حد مجاز در اهواز و برخی شهرهای جنوبی و مرکزی استان شد.
در 24 ساعت گذشته ایذه با حداقل 8 درجه سانتیگراد سردترین و آبادان با حداکثر 23 درجه سانتیگراد گرمترین نقاط استانخوزستان گزارش شده اند.

 

 

 


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: