کد خبر: ٧٣٩٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/11/19-١١:٣٤

سومین دیدار مرحله فینال و رده بندی رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور روز جمعه در تهران و آبادان برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

 

سومین دیدار مرحله فینال و رده بندی رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور روز جمعه در تهران و آبادان برگزار می شود.

به گزارش آبادان نیوز، از مرحله فینال مسابقات باشگاهی بسکتبال، تیم های مهرام تهران و شهرداری تبریز دوبار تاکنون رو در روی هم قرار گرفته اند. اولین دیدار دو تیم در این مرحله دوشنبه برگزار شد که طی آن شهرداری تبریز در حضور تماشاگرانش حریف خود را شکست داد اما این تیم در دومین دیدار که سه شنبه برگزار شد، نتیجه رقابت با حریف تهرانی را واگذار کرد. 

بر این اساس تیم های مهرام تهران و شهرداری تبریز به لحاظ تعداد برد و باخت در شرایط مساوی با هم قرار دارند و این در حالی است که مرحله فینال لیگ بسکتبال به صورت ۳ از ۵ برگزار می شود. با این اوصاف بدون توجه به هر نتیجه ای که فردا و در دیدار سوم این دو تیم رقم بخورد، برگزاری دیدار چهارم میان آنها قطعی است. 

دیدار سوم و چهارم مهرام تهران و شهرداری تبریز در مرحله فینال لیگ بسکتبال جمعه و شنبه (۲۰ و ۲۱ بهمن ماه) در تالار بسکتبال آزادی برگزار می شود. 

مرحله رده بندی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور نیز فردا پیگیری می شود اما در شرایطی متفاوت از مرحله فینال؛ پتروشیمی بندرامام و نفت آبادان برگزارکننده این مرحله هستند. در هر دو دیدار اول و دوم این مرحله که دوشنبه و سه شنبه برگزار شد، شاگردان مهران شاهین طبع در تیم پتروشیمی موفق شدند در حضور تماشاگران خودی صاحب برتری شوند. 

بر این اساس در صورت برتری پتروشیمی در دیدار فردا، مرحله رده بندی مسابقات باعنوان سومی این تیم به پایان می رسد در غیر این صورت اما دیدار چهارم میان دو تیم برگزار می شود. در صورت نیاز دیدارچهارم جمعه برگزار می شود.

نتایج به دست آمده در دیدارهای اول و دوم مرحله فینال و رده بندی لیگ بسکتبال به این شرح است:

دیدار اول و دوم مرحله فینال

 شهرداری تبریز ۸۵ - مهرام تهران ۸۲

 شهرداری تبریز ۸۷ - مهرام تهران ۹۷

دیدار اول و دوم مرحله رده بندی 

پتروشیمی بندرامام ۸۸ - نفت آبادان ۷۸

​پتروشیمی بندرامام ۸۷ - نفت آبادان ۷۰

 

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: