حجازی با اشاره به معضلات کلان شهر ها عنوان کرد: سه فیلم اخیر من به مشکلات و معضلات خانواده ها در کران شهر ها پرداخته است.

 

 

 

 

 

 

 

آبادان نیوز : روح الله حجازی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه  در اولین روز برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در سینما مهر آبادان گفت: موضوع حساس آزار کودکان یکی از دغدغه های ذهنی من شده بود که باعث شد در قالب یک فیلم اجتماعی به آن بپردازم.

حجازی با اشاره به معضلات کلان شهر ها عنوان کرد: سه فیلم اخیر من به مشکلات و معضلات خانواده ها در کران شهر ها پرداخته است.

وی ضمن اشاره به انتخاب بازیگران این فیلم گفت: نقش ها بعد از نوشته شدن قالب بازیگر خود را پیدا می کنند و یک کارگردان باید یک روانشناس خوب باشد تا به راحتی شخصیت کارکتر ها را مشخص و انتخاب کند. 

 حجازی با اشاره به عدم حضور بازیگران اصلی این فیلم در اکران  فیلم اتاق تاریک می گوید:به دلیل مشغله خانوادگی امکان حضور بازیگران این فیلم وجود  ندارد و به جای ان بازیگران مکمل در جشنواره حضور خواهند داشت.

روح‌الله حجازی زاده ۱۳۵۸ - آبادان کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس اهل ایران است. وی دارای تحصیلات دیپلم تجربی است. حجازی فعالیت سینمایی را با کارگردانی فیلم‌های کوتاه آغاز کرد. اولین فیلم سینمایی او در میان ابرها بود.

وی کارگردان فیلم های اتاق تاریک در سال  ۱۳۹۶ ، هیهات در سال  ۱۳۹۴ ، مرگ ماهی ۱۳۹۳

زندگی مشترک آقای محمودی و بانو ۱۳۹۱،  ستاره (فیلم تلویزیونی)   ۱۳۹۱، ،سایه (فیلم تلویزیونی) (۱۳۹۱)،سپیده (فیلم تلویزیونی) (۱۳۹۰)،زندگی خصوصی آقا و خانم میم (۱۳۹۰)در میان ابرها (۱۳۸۶)

اگر باران ببارد (فیلم تلویزیونی) ۱۳۸۶ماه جبین (فیلم تلویزیونی) ۱۳۸۴.

 

تهیه کنندگی در فیلم های اتاق تاریک ۱۳۹۶، مرگ ماهی۱۳۹۳

نویسنده  اتاق تاریک ۱۳۹۶، مرگ ماهی۱۳۹۳و هیهات ۱۳۹۴ است وی  نامزد جایزه بزرگ جشنواره بین‌المللی فیلم مونترآل برای فیلم زندگی خصوصی آقا و خانم میم ۲۰۱۳

نامزد جایزه بزرگ هیئت داوران چشم‌انداز نو جشنواره بین‌المللی فیلم پام اسپرینگز ۲۰۰۹

سیمرغ بلورین بهترین فیلم بخش هنر و تجربه برای فیلم در میان ابرها ۲۰۰۸

 

 

 

 

 

 

 


 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،جشنواره،جشنواره فیلم فجر،روح الله حجازی

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: