کد خبر: ٧٣٣٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/11/11-١١:١٢

تیم فوتبال فولاد خوزستان که با یک بازی کمتر در رده دوم جدول قرار دارد، شانس زیادی دارد که در این ۴ هفته پیش رو نایب قهرمانی‌اش را در لیگ تثبیت نماید.

 

 

 

 

 

 

تیم فوتبال فولاد خوزستان که با یک بازی کمتر در رده دوم جدول قرار دارد، شانس زیادی دارد که در این ۴ هفته پیش رو نایب قهرمانی‌اش را در لیگ تثبیت نماید.

به گزارش آبادان نیوز،تیم فوتبال فولاد خوزستان فصل خوبی را سپری می کند تا جایی که آنها با یک بازی عقب افتاده نسبت به دیگر تیم ها، با یک امتیاز بیشتر از تیم سوم جدول در رده دوم قرار دارند و این شانس را دارند که با پیروزی در آن بازی عقب افتاده مقابل پیکان، این فاصله امتیازی را به ۴ برسانند.

با نزدیک شدن به هفته های پایانی لیگ برتر، فولادی‌ها شانس خود را برای کسب رده دوم و تثبیت نایب قهرمانی شان بیشتر می‌کنند. به خصوص که آنها ۴ بازی خانگی متوالی در پیش دارند. پورموسوی این شانس را دارد تا با کسب حداکثر امتیازات از این بازی‌های خانگی نایب قهرمانی تیمش در لیگ برتر را تا حدود زیادی محقق نماید.

شاگردان پورموسوی در هفته بیست و دوم میزبان صنعت نفت آبادان هستند، در هفته بیست و سوم گرچه میهمان استقلال خوزستان هستند، اما به لطف این میزبانی بار دیگر در خانه خود به میدان می روند، هفته بیست و چهارم هم میزبان استقلال تهران هستند.  

انجام ۴ بازی متوالی خانگی شانس تثبیت جایگاه دوم جدول و در نهایت رسیدن به عنوان نایب قهرمانی این تیم را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

فولاد در هفته بیست و دوم میزبان صنعت نفت آبادان است و این بازی از ساعت ۱۵ روز شنبه ۱۴ بهمن در اهواز برگزار می‌شود. 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،فوتبال،لیگ برتر،لیگ برتر فوتبال،تیم فوتبال،تیم فولاد،تیم فولاد خوزستان،تیم صنعت نفت،تیم صنعت نفت آبادان،تیم استقلال،تیم استقلال خوزستان،تیم استقلال تهران

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: