کد خبر: ٧٢٩٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/11/07-٠٨:٤٨

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف یک محموله کارد و چنگال قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شهرستان اندیمشک خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف یک محموله کارد و چنگال قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شهرستان اندیمشک خبر داد.

به گزارش  آبادان نیوز، سردار حیدر عباس زاده ضمن تاکید بر عزم جدی نیروی انتظامی در برخورد با قاچاق کالا و ارز، عنوان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید اشتغال، ماموران شهرستان اندیمشک با تشدید کنترل بر خودروهای عبوری، یک دستگاه کامیون کشنده حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در بازرسی از کامیون توقیف شده، تعداد یک هزار و ۱۶۹ کارتن کارد و چنگال قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی خوزستان در ادامه با بیان اینکه کارشناسان، ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، اظهار کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار عباس زاده در پایان تصریح کرد: یکی از اولویت های اصلی فرماندهی انتظامی استان خوزستان، مبارزه با قاچاق و برخورد با قاچاقچیان در تمام نقاط استان است.

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،اندیمشک،خبر اندیمشک،اخبار اندیمشک،قاچاق،قاچاق کالا،قاچاق کالا و ارز،اشتغال،اقتصاد مقاومتی،کالای قاچاق،فرمانده انتظامی،فرمانده انتظامی خوزستان،حیدر عباسزاده

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: