معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان از برگزاری شانزدهمین نشست قطب 4 معاونت‌های غذا و دارو کشور به میزبانی این شهرستان خبر داد.

 

 

 

 

 

 

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان از برگزاری شانزدهمین نشست قطب 4 معاونت‌های غذا و دارو کشور به میزبانی این شهرستان خبر داد.به گزارش آبادان نیوز ،دکتر هدی مجیری، به عنوان میزبان این نشست اظهار کرد: این نشست یکروزه، چهارم بهمن ماه در محل سالن اجتماعات هتل کاروانسرای آبادان برگزار می‌شود. وی با اشاره به این موضوع که نشست یادشده تا ساعت 15 روز یادشده دنبال می‌شود، عنوان کرد: این جلسه درواقع شانزدهمین نشست قطب 4 معاونت‌های غذا و دارو کشور است که به میزبانی آبادان دنبال می‌شود. معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان ضمن ارائه توضیحات تکمیلی ادامه داد: معاونین و کارشناسان غذا و داروی دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی جندی شاپور، لرستان، بهبهان، دزفول و شوشتر در این نشست حضور دارند. دکتر مجیری بررسی شرایط معاونت‌های غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان و بحث و تبادل‌نظر در این حوزه را مواردی دانست که در نشست قطب 4 معاونت‌های غذا و دارو کشور پیگیری می‌شوند. نشست امسال با حضور دکتر غلامرضا اصغری، معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و داروی کشور برگزار می‌شود و چند مدیرکل این سازمان نیز در این نشست حضور دارند. شایان ذکر است یازدهمین دوره این نشست نیز آبان ماه سال گذشته در آبادان برگزار شدهبود.

 

 

 

 


آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،دانشکده،دانشکده پزشکی،دانشکده پزشکی آبادان،نشست قطب 4،معاون غذا و دارو دانشکده،معاون غذا و دارو دانشکده پزشکی،معاون غذا و دارو دانشکده پزشکی آبادان،هدی مجیری

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: