کد خبر: ٦٩٦٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/09/05-٠٩:٠٤

مدیرکل هواشناسی خوزستان از افزایش ابر و بارش پراکنده همراه با رعد و برق از اواخر فردا تا آخر وقت دوشنبه در استان خبر داد.

 

 

 

 

 

 

  
مدیرکل هواشناسی خوزستان از افزایش ابر و بارش پراکنده همراه با رعد و برق از اواخر فردا تا آخر وقت دوشنبه در استان خبر داد. 

به گزارش آبادان نیوز،کوروش بهادری اظهار کرد: طبق مدل‌های هواشناسی پیش‌بینی می‌شود از اواخر روز یکشنبه تا اواخر روز دوشنبه شاهد افزایش ابر و بارش پراکنده همراه با رعد و برق در بخشی از استان خوزستان به ویژه در شمال، شمال شرق و بخشی از مناطق جنوبی باشیم. 

  
وی افزود: شدت این سامانه بارشی از بارش‌های گذشته ضعیف‌تر خواهد بود. با این وجود امروز از طریق ستاد مدیریت بحران، اطلاعیه‌ای در خصوص بارندگی به فرمانداری‌ها صادر می‌شود. 
  
مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به بارش روز گذشته در خوزستان گفت: میزان بارندگی روز گذشته در دزفول 0.5 میلی‌متر، در اندیمشک 1.5 میلی‌متر و در اهواز 0.2 میلی‌متر گزارش شده است. 
  
بهادری افزود: همچنین روز گذشته در تاراز، شمال اندیکا و چری بارش برف گزارش شده است که در این راستا به رانندگان توصیه می‌شود که خودروی خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند. 
  
وی گفت: در شبانه‌روز گذشته آبادان با 24 درجه سانتی‌گراد و دهدز و تاراز با 2 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 9 تا 23 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود. 

 

 

 

 


خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،هوا،هواشناسی،اخبار هواشناسی،پیش بینی هوا،مدیر کل هواشناسی،مدیر کل هواشناسی خوزستان،کوروش بهادری

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: