کد خبر: ٦٩٤٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/09/02-١٠:٠٦

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: امروز در محور اندیکا – شهرکرد شاهد بارش برف هستیم و رانندگان سعی کنند تا حد امکان از این مسیر تردد نکنند.

 

 

 

 

 

 

رئیس پلیس راه خوزستان با بیان اینکه روز گذشته بر اثر بارندگی 20 حادثه واژگونی در محورهای خوزستان رخ داده است، گفت: امروز در محور اندیکا – شهرکرد شاهد بارش برف هستیم و رانندگان سعی کنند تا حد امکان از این مسیر تردد نکنند. 

به گزارش آبادان نیوز،سرهنگ رضا دولتشاهی با اشاره به بارش باران و برف در محورهای خوزستان اظهار کرد: با وجود بارندگی در محور ایذه – دهدز، به دلیل اینکه این بارندگی‌ها نخستین بارش‌ها در این محور نیست، جاده کمتر دچار لغزندگی است. 

وی افزود: در حال حاضر در محور ایذه – دهدز مشکل خاصی وجود ندارد و تردد در این مسیر روان است. 

رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به بارش برف در محور اندیکا – شهرکرد در گردنه‌های تاراز تصریح کرد: در حال حاضر در محور اندیکا – شهرکرد شاهد بارش برف هستیم و رانندگان سعی کنند تا حد امکان از این مسیر تردد نکنند و برای سفر به چهارمحال و بختیاری از محور ایذه به دهدز عبور کنند. 

دولتشاهی توصیه کرد: افرادی که قصد سفر از محور اندیکا – شهرکرد را دارند حتما خودروی خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند. 

وی گفت: توصیه می‌شود رانندگان تا حدامکان از سفرهای غیرضروری در وضعیت جوی ناپایدار خودداری کنند. 

رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به واژگونی‌های روز گذشته در پی بارندگی و آلودگی هوا عنوان کرد: روز گذشته بیش از 20 مورد حادثه واژگونی در محورهای خوزستان رخ داد که بیشتر این واژگونی‌ها خسارت مالی در پی داشت. 

دولتشاهی افزود: روز گذشته تنها یک تصادف منجر به فوتی رخ داد که در این حادثه در محور اهواز – رامشیر دو نفر کشته شدند.

 

 

 

 


خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،حادثه،حادثه واژگونی،حوادث،خبر حوادث،اخبار حوادث،بارندگی،بارش باران،رئیس پلیس راه خوزستان،رضا دولتشاهی

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: