کد خبر: ٦٩٣٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/09/01-١٠:١٢

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف یک میلیارد کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی شهرستان اندیمشک خبر داد.

 

 

 

 

 

 

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف یک میلیارد کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی شهرستان اندیمشک خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز، سردار حیدر عباس زاده در بیان جزئیات این خبر گفت: در ادامه روند مبارزه جدی و بی امان با کالای قاچاق و سوداگران اقتصادی، مأموران ایست و بازرسی پل زال، ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، حین کنترل خودروهای عبوری در محور «اندیمشک - خرم آباد»، یک دستگاه کامیون باری را متوقف کردند.

وی تصریح کرد:ماموران پلیس پس از کنترل و بازرسی این کامیون مقادیر زیادی انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف کردند و در این رابطه یک نفر سوداگر اقتصادی تحویل مرجع قانونی شد.

سردار عباس زاده در ادامه افزود: کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان بیان کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال»، طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق به عنوان یک اولویت، در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و تمام محور های مواصلاتی شهرستان های استان برای سوداگران اقتصادی نا امن خواهد بود.

 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،اندیمشک،خبر اندیمشک،اخبار اندیمشک،کالای قاچاق،قاچاق،فرمانده انتظامی،فرمانده انتظامی استان،فرمانده انتظامی استان خوزستان،حیدر عباسزاده

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: