کد خبر: ٦٩٢٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/08/30-٠٩:٢٥

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواست جواب حرکت گستاخانه سرمربی پارس جنوبی جم را بدهد.

 

 

 

 

 

 

 سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواست جواب حرکت گستاخانه سرمربی پارس جنوبی جم را بدهد.

به گزارش آبادان نیوز، سید سیروس پور موسوی شامگاه امروز(دوشنبه) پس از پیروزی تیمش در برابر پارس جنوبی جم در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: امروز در برابر تیمی پیروزی شدیم که خیلی ها فکر آن را نمی کردند و در این فصل طعم شکست را نچشیده بود. این پیروزی را به اعضای هیئت مدیره فولاد و مردم زلزله زده کرمانشاه تقدیم می کنم.

وی افزود: ما راه ضربه زدن به پارس جنوبی جم را بلد بودیم و روی گلی که به این تیم زدیم، کار کرده بودیم. امروز بازیکنان من نشان دادند که فولاد تیم قدرتمندی است. پارس جنوبی هم تیم خوبی است ولی امروز در حد و اندازه های خودش ظاهر نشد؛ شاید هم به این علت بود که ما از دقیقه اول روی آنها فشار وارد کردیم.

پورموسوی در خصوص عدم استفاده از احمد عبدالله زاده بازیکن ملی پوش خود در این بازی نیز گفت: احمد ۱۵ روز در کنار ما نبود و یک مصدومیت جزئی هم داشت به همین دلیل تصمیم گرفتیم که به وی استراحت دهیم ضمن اینکه بازیکن جایگزین این بازیکن هم به خوبی خود را نشان داد.

وی در خصوص دست ندادن تارتار با کادرفنی تیم فولاد در پایان بازی نیز گفت: بعد از بازی ما به سمت نیمکت آنها رفتیم ولی تارتار با اعلام اینکه سرما خورده است از دست دادن به ما خودداری کرد و من کادرفنی خود را برگرداندم. این اولین بار نیست که تارتار از این حرکت ها می کند و به نظر من کمیته انضباطی باید با این حرکت گستاخانه وی برخورد کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص اینکه سرمربی تیم پارس جنوبی اعلام کرد که فولاد بازی خوبی انجام نداد نیز عنوان کرد: به علت فشاری که به تارتار در این بازی وارد شده او احتمالا بازی را خوب ندیده است. ان شاء الله وی فردا این بازی را آنالیز می کند و متوجه می شود با چه تیم خوبی مواجه شده است.

پورموسوی همچنین در خصوص اظهارات اخیر تارتار که گفته بود سرمربی فولاد حرفه ای نیست، اظهار کرد: من قصد رفتن به حاشیه را ندارم و دوست دارم با تیم خود صادقانه جلو بروم. آن زمان به تارتار گفتم چرا این حرف را زدی که وی اعلام کرد؛ خبرنگار تند رفته و من چنین حرفی نزدم. اگر تارتار حرفه ای بود بازیکنی مثل طیبی را در ابتدای فصل از دست نمی داد تا این بازیکن به قطر برود. در حقیقت طیبی در بوشهر قرارداد خود را امضا نکرد. ادامه ماجرا را نیز نمی گویم.

به گزارش آبادان نیوز، از سری رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز تیم های فولاد خوزستان و پارس جنوبی جم در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را فولاد خوزستان با یک گل به سود خود خاتمه داد و اولین شکست فصل را برای حریف رقم زد.

 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،لیگ برتر،فوتبال،لیگ برتر فوتبال،تیم فوتبال،تیم فوتبال فولاد،تیم فوتبال فولاد خوزستان،سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان،سید سیروس پور موسوی،فدراسیون،فدراسیون فوتبال

منبع:مهر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: