کد خبر: ٦٩٠٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/08/23-١٢:٥٤

رئیس هیات بسکتبال استان خوزستان ابراز امیدواری کرد تا در اسراع وقت رایزنی‌ها برای حل مشکلات تیم پدافند رعد خوزستان صورت پذیرد.

 

 

 

 

 

رئیس هیات بسکتبال استان خوزستان ابراز امیدواری کرد تا در اسراع وقت رایزنی‌ها برای حل مشکلات تیم پدافند رعد خوزستان صورت پذیرد.

به گزارش آبادان نیوز،شهرام پرنیاک امروز در خصوص آخرین شرایط تیم رعد پدافند خوزستان و صحبت‌هایی که مبنی بر کناره‌گیری این تیم از لیگ برتر بسکتبال کشور عنوان می‌شود، اظهار کرد: در وهله اول تیم پدافند یک باشگاه رسمی است و تیم بسکتبال آن نیز جزئی از این باشگاه و در نهایت خود مجموعه رعد پدافند باید تصمیم بر ماندن و یا کناره‌گیری این تیم از لیگ برتر گیرد.

وی ادامه داد: هیات بسکتبال استان نیز به واسطه اینکه صحبت از اعتبار بسکتبال خوزستان در میان بوده تمام تلاش خود را برای حفظ این تیم انجام داده و خواهد داد، اما این هیات منابعی را برای تامین مالی این باشگاه در اختیار ندارد.

رئیس هیات بسکتبال استان خوزستان تصریح کرد: به هر حال هیات بسکتبال به همراه اداره کل در حال رایزنی برای جلب برخی حمایت‌ها از تیم رعد هستند و امیدوارم این کار هر چه سریعتر صورت گیرد چرا که در استانی هستیم که دارای تمول مالی و منابع بسیاری است و شرکت‌ها و کارخانجات بسیاری در آن وجود دارد که این منابع همه روزه در حال خروج از خوزستان است و انصاف این است که برخی از این منابع صرف امور استان شود تا اینگونه سهیمه‌هایی که به سختی به دست می‌آید، به راحتی از دست نرود.

پرنیاک در پایان ضمن ابراز امیدواری برای حل مشکل تیم پدافند در لیگ برتر بسکتابل کشور، یادآور شد: من هم صحبت‌هایی مبنی بر کناره‌گیری تیم پدافند را شنیده‌ام، اما تصمیم شرکت کردن یا نکردن بر عهده باشگاه خواهد بود، که شرکت نکردن این تیم تبعاتی را به دنبال خواهد داشت، ولی ما منتظر اعلام کناره‌گیری این تیم نخواهیم ماند و به همراه اداره کل به دنبال منابع مالی هستیم که این منابع چندان هم زیاد نیست چرا که این تیم نظامی است عمدتا از بازیکنان سرباز و بومی استفاده می‌کند.

 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،بسکتبال،تیم بسکتبال،لیگ برتر،لیگ برتر بسکتبال،تیم بسکتبال پدافند خوزستان،رئیس هیات بسکتبال استان،رئیس هیات بسکتبال استان خوزستان،شهرام پرنیاک

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: