معاون دانشجویی فرهنگی و جانشین رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان: تمام نیروها و امکانات دانشکده علوم پزشکی آبادان این آمادگی را دارند که برای کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور به مناطق آسیب‌زده اعزام شوند.

 

 

 

 

 

 

به دنبال وقوع حادثه مصیبت‌بار زلزله در استان کرمانشاه ستاد بحران دانشکده علوم پزشکی آبادان دقایقی پیش به منظور اعلام آمادگی کامل‌، تشکیل شد.

به گزارش آبادان نیوز، دکتر حسینی آهنگری معاون دانشجویی فرهنگی و جانشین رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ضمن ابراز همدردی با هموطنان حادثه‌دیده در زلزله اخیر غرب کشور از بسیج امکانات و اعلام آمادگی واحدهای تابعه این دانشکده برای کمک به زلزله‌زدگان این حادثه خبر داد و گفت: بنا بر هماهنگی بعمل‌آمده تمام نیروها و امکانات دانشکده علوم پزشکی آبادان این آمادگی را دارند که برای کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور به مناطق آسیب‌زده اعزام شوند.

حسینی همچنین اظهار داشت: فراخوان عمومی برای اعزام داوطلبانه کادر درمانی شامل پزشکان و پرستاران و تیم‌های بهداشتی در قالب کارشناسان بهداشت محیط، مبارزه با بیماری‌ها و روانشناس از سوی دانشکده اعلام شده است تا در صورت نیاز با هماهنگی وزارت بهداشت و مرکز مدیریت بحران به این مناطق اعزام شوند.

جانشین رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: مقرر شد تا واحد سیار سازمان انتقال خون شهرستان آبادان برای تامین گروه‌های خونی مورد نیاز بویژه o منفی از بین دانشجویان و کارکنان در این دانشکده استقرار یابد.

پیش از این نیز در همین خصوص رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان از آمادگی 4 دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس در قالب یک تیم 11 نفره از تکنیسین‌های فوریتهای پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان برای اعزام به مناطق یادشده خبر داده بود.

 

 

 

 


آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،دانشکده پزشکی،دانشکده پزشکی آبادان،جانشین رئیس دانشکده پزشکی،جانشین رئیس دانشکده پزشکی آبادان،ستاد بحران،ستاد بحران دانشکده پزشکی،ستاد بحران دانشکده پزشکی آبادان،حادثه،زلزله،حادثه زلزله،زلزله زدگان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: