کد خبر: ٦٨٩٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/08/23-٠٨:٣٩

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: امسال نمی دانم چه دلیلی وجود دارد که علیه تیم ما زیاد جوسازی می کنند و یکسری صحبت ها علیه تیم انجام می شود که دلیل اش را نمی دانم.

 

 

 

 

 

 

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: امسال نمی دانم چه دلیلی وجود دارد که علیه تیم ما زیاد جوسازی می کنند و یکسری صحبت ها علیه تیم انجام می شود که دلیل اش را نمی دانم.

به گزارش آبادان نیوز، حماد سامری پس از پیروزی تیمش مقابل تیم دانشگاه آزاد تهران افزود: بازی به لحاظ کیفی بازی خوبی بود، دانشگاه آزاد نیز تیم بسیار خوبی بود و دو بازیکنی که به این تیم اضافه شدند یعنی آرام گرامی پور و عرفان در حد دو بازیکن خارجی خوب برای این تیم بازی می کنند.

وی اظهار کرد: تیم دانشگاه آزاد تیم بسیار خوب و با شخصیتی است و بازی کردن مقابل این تیم کار بسیار سختی است، ما در این بازی سعی کردیم تا در تمامی دقایق با توجه به دفاع تمام قد تیم دانشگاه آزاد بتوانیم با اجرای برنامه هایی خاص دفاع را رد کنیم و به هدف مد نظرمان برسیم که خدا رو شکر در تمام طول بازی توانستیم روند خود را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: سال گذشته به جز دو سه هفته ابتدایی شروع فصل ما نیم فصل اولمان را با سه باخت پشت سر گذاشتیم و هیچ مشکلی نبود و از نظر کسی هم ایرادی وجود نداشت، اما امسال نمی دانم چه دلیلی وجود دارد که علیه ما جو سازی می کنند و یکسری صحبت ها علیه تیم ما انجام می شود که دلیل اش را متوجه نمی شوم.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: به هر حال در ابتدای فصل ممکن است به دلیل وجود تغییرات قدری ناهماهنگی در تیم وجود داشته باشد اما کادر فنی و یک تیم بایستی در طول زمان آن را مدیریت و رفع کنند به طور مثال اگر تیمی در ابتدای فصل خوب نتیجه نگرفت و رفته رفته نتیجه بدتر هم شود مقصرش کادر فنی و عملکرد آن تیم است اما وقتی ما هر ساله تغییراتی داریم و اول فصل قدری عدم هماهنگی داریم و رفته رفته بهتر و بهتر می شویم این بدان معناست که داریم کارمان را به خوبی انجام می دهیم و روز به روز بهتر می شویم و بازیهای با کیفیت تری را ارائه می دهیم.

سامری افزود: امیدوارم جوسازیها علیه تیم نفت پایان یابد و از تیم حمایت کنند، به طور قطع در صورت حمایت از تیم پالایش نفت، این تیم می تواند کارهای بزرگی را به انجام برساند، تیم ما تیم خوب و کاملی است و نیازی هم به تغییرات ندارد؛ تازه به آن هماهنگی و هارمونی مورد نیاز رسیدیم.

وی اظهار کرد: به بازیکنان تا آخر هفته جاری استراحت می دهیم و از اول هفته آینده با توجه به اینکه ۴ بازیکن مان در اردوی تیم ملی هستند با بقیه بازیکنانمان تمرینات خوبی را به انجام می رسانیم و امیدواریم نیم فصل دوم نیم فصل بهتری باشد.

به گزارش آبادان نیوز، از هفته نهم لیگ برتر بسکتبال ایران امروز از ساعت ۱۶ تیمهای پالایش نفت آبادان و vs دانشگاه آزاد در محل مجموعه ورزشی ۱۷ شهریور به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار درنهایت با نتیجه ۸۰ بر ۷۰ به سود نفتی ها خاتمه یافت.

کوارتر نخست این دیدار با نتیجه مساوی ۱۴ بر ۱۴ پایان یافت، کوارتر دوم نفتی ها ۲۳ امتیاز و دانشگاه آزاد ۱۸ امتیاز را کسب کرد، کوارتر سدوم نیز با نتیجه مساوی ۱۷ به پایان رسید و کوارتر چهارم نیز نفتی ها ۲۶ امتیاز و دانشگاه آزاد ۲۱ امتیاز را به دست آورد.

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،بسکتبال،لیگ برتر،لیگ برتر بسکتبال،تیم بسکتبال،تیم بسکتبال پالایش،تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان،سرمربی بسکتبال پالایش نفت،سرمربی بسکتبال پالایش نفت آبادان،حماد سامری

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: