کد خبر: ٦٨٨٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/08/22-٠٩:١٨

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از واژگونی یک دستگاه خودروی ون در استان میسان عراق و مصدومیت هشت نفر و فوت یک نفر در این حادثه خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از واژگونی یک دستگاه خودروی ون در استان میسان عراق و مصدومیت هشت نفر و فوت یک نفر در این حادثه خبر داد.

 

به گزارش آبادان نیوز،صادق سلامت اظهار کرد: صبح امروز یک دستگاه ون حامل زائران اصفهانی در شهر المشرح عراق در ۱۵ کیلومتری مرز چذابه واژگون شد.

وی افزود: متأسفانه در این حادثه مردی حدودا ۵۰ ساله به نام سید مرتضی مهجوری جان خود را از دست داده و ۶ مرد و ۲ زن دیگر نیز مصدوم شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به اینکه محمد ابدالی یکی از سرنشینان ون است که مصدوم نشده تصریح کرد: هنوز وضعیت انتقال مصدومان مشخص نیست.

سلامت در پایان گفت: نبی اله باقری، سید رسول مهجوری، سید حسین امامی، سید صاحب امامی، سید مهدی امامی، نبی اله بیات، اعظم ابدالی و طیبه ابدالی مصدومان این حادثه هستند.

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،حادثه،وازگونی،حادثه وازگونی،تصادف،حوادث،خبر حوادث،اخبار حوادث،چذابه،مرز چذابه،هلال احمر،هلال احمر خوزستان،معاون امداد هلال احمر،معاون امداد هلال احمر خوزستان،صادق سلامت

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: