کد خبر: ٦٨١٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/08/14-٠٩:٣٢

مدیرکل هواشناسی خوزستان از وقوع گرد و غبار موقت در نواحی مرزی و بارش پراکنده در شمال استان خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

مدیرکل هواشناسی خوزستان از وقوع گرد و غبار موقت در نواحی مرزی و بارش پراکنده در شمال استان خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز،کوروش بهادری اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود بعد از ظهر امروز به دلیل وزش باد در عراق و نواحی مرزی استان دید افقی به صورت موقت در نواحی مرزی کاهش یابد. وی افزود: همچنین در شمال استان از بعد از ظهر امروز تا فردا صبح احتال بارش پراکنده و رگباری وجود دارد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان با اشاره به تداوم پدیده شرجی تا سه‌شنبه هفته جاری تصریح کرد: میزان رطوبت امروز صبح در ماهشهر ۹۶ درصد، اهواز ۹۵ درصد، آبادان ۹۴ درصد، بستان و شادگان ۹۳ درصد، هندیجان ۹۲ درصد، آغاجاری ۸۸ درصد و بهبهان ۸۷ درصد گزارش شده است.

بهادری با بیان اینکه پدیده مه صبحگاهی در دو سه روز آینده دور از انتظار نخواهد بود، گفت: دید افقی امروز صبح در شادگان به ۱۰۰۰ متر و در اهواز به ۲۵۰۰ متر کاهش یافت. وی گفت: امروز صبح در کربلا و نجف بارندگی گزارش شده است.

همچنین تغییرات دمای امروز کربلا بین ۱۶ و ۲۷ درجه سانتی‌گراد و تغییرات دمای نجف بین ۱۸ تا ۲۹ درجه سانتی‌گراد خواهد بود. مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته اهواز با ۳۵ درجه سانتی‌گراد و ایذه با ۱۲ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین ۲۲ تا ۳۵ درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.

 

 

 

 

 


خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،هوا،هواشناسی،اخبار هواشناسی،هواشناسی خوزستان،مدیر کل هواشناسی،مدیر کل هواشناسی خوزستان،کوروش بهادری

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: