کد خبر: ٦٨٠٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/08/12-١٠:٤٨

پرونده هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری یک دیدار بسته می‌شود.

 

 

 

 آخرین بازی هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، امروز (جمعه) در آبادان برگزار می‌شود و تیم‌های صنعت نفت و گسترش فولاد تبریز از ساعت 17 در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم خواهند رفت.

به  گزارش آبادان نیوز،شاگردان فراز کمالوند با توجه به پیروزی هفته گذشته در زمین سیاه‌جامگان روحیه خوبی دارند و آماده‌اند تا با برتری خانگی برابر گسترش فولاد گام بلندی برای رسیدن به بالای جدول بردارمد. اگر نفت بتواند در این دیدار به پیروزی برسد، با یک بازی کمتر در رده ششم قرار می‌گیرد. اتفاقی که برای آبادانی‌ها می‌تواند خبر خوبی باشد. گسترش فولاد هم این شانس را دارد که با گرفتن سه امتیاز حیاتی برابر نفت، خودش را از انتهای جدول موقتا دور کند. آنها نسبت به هفته‌های گذشته بهتر شده‌اند و دوست ندارند از این روند خارج شوند.

آخرین شکست نفت به سی‌ویکم شهریور ماه مقابل فولادخوزستان بازمی‌گردد و شاگردان فیروز کریمی کار سختی برای عبور از این تیم دارند. از طرف دیگر، بازگشت کریمی به آبادان می‌تواند حواشی زیادی داشته باشد. سال گذشته بود که کریمی به جای نادر دست نشان هدایت نفت آبادان را پذیرفت، اما هواداران متعصب نفت با توجه به نتایج این مربی خیلی رفتار خوبی با کریمی نداشتند و در چند دیدار با سنگ و آجر از مربی خود پذیرایی کردند. باید دید این بار واکنش آبادانی‌ها به سرمربی سابق خود چطور خواهد بود.

نتایج بازی‌های برگزار شده هفته یازدهم به شرح زیر است:

سه‌شنبه 9 آبان

پدیده 2 - فولاد 2

سایپا صفر - پرسپولیس 2

تراکتورسازی صفر - ذوب‌آهن صفر

سپاهان صفر - پیکان یک

استقلال 2 - نفت تهران صفر

پنجشنبه 10 آبان

پارس جنوبی جم 3 - سپیدرود رشت یک

استقلال خوزستان 2 - سیاه‌جامگان یک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان نیوز،ورزشی،خبرورزشی،اخبارورزشی،صنعت نفت آبادان،تیم فوتبال صنعت نفت آبادان،فراز کمالوند،سرمربی تیم صنعت نفت آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: