مالک باشگاه استقلال اهواز با بیان این که تعداد اندکی از هواداران هستند که نمی‌خواهند تیم جان بگیرد، گفت: این تعداد هوادار اگر می‌توانند تیم‌داری کنند، پا پیش بگذارند و من تیم را تحویل آن‌ها می دهم تا اداره‌ا‌ش کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

مالک باشگاه استقلال اهواز با بیان این که تعداد اندکی از هواداران هستند که نمی‌خواهند تیم جان بگیرد، گفت: این تعداد هوادار اگر می‌توانند تیم‌داری کنند، پا پیش بگذارند و من تیم را تحویل آن‌ها می دهم تا اداره‌ا‌ش کنند.

به گزارش آبادان نیوز،ارسطو جهانداری درخصوص انصراف ایمان عیسی زاده، مالک موقت این باشگاه از ادامه همکاری، اظهارکرد: باتوجه به حواشی ایجاد شده از سوی تعدادی از هواداران، عیسی زاده به صورت کتبی انصراف خود را از ادامه همکاری اعلام کرد.

وی بیان کرد: تعداد معدودی از هواداران هستند که هر کسی که به استقلال اهواز می آید کار او را قبول ندارند و هر نتیجه ای چه خوب یا بد حاصل شود، شروع به توهین و به‌هم ریختن شرایط می کنند.

مالک باشگاه استقلال اهواز گفت: من هم اکنون اعلام می کنم، اگر این تعداد هوادار می توانند تیم داری کنند، پا پیش بگذارند و من تیم را تحویل آن ها می دهم تا اداره اش کنند. تیم داری کار سختی است، به ویژه تیمی که شخصی است.

وی عنوان کرد: با این کاری که این تعداد هوادار انجام می دهند هر کسی که پا پیش می گذارد تا تیم را سر و سامان دهد، پشیمان و دلسرد می شود و خیلی ها به خاطر جو اطراف تیم حاضر نیستند دیگر به باشگاه کمک کنند.

جهانداری افزود: من به صورت دو ساله باشگاه را تحویل عیسی زاده دادم ولی باتوجه به مشکلاتی که برای او ایجاد شد و به او توهین می کردند، از کمک به باشگاه و تیم پشیمان شد. بعد هم آقای یعقوبی را به عنوان نماینده تام‌الاختیار خود انتخاب کردم و او هم گفت که به دلیل حواشی بسیار نمی تواند به تیم کمک کند.

وی بیان کرد: به هر حال تعداد اندکی از هواداران هستند که نمی خواهند استقلال اهواز جان بگیرد و متاسفانه جو بدی ایجاد شده است. تیم در حال خوب نتیجه گرفتن بود که با شرایطی که ایجاد شد، از روند خوب خود فاصله گرفته است. من نمی دانم چرا چنین شرایطی را برای تیم درست می کنند.

مالک باشگاه استقلال اهواز گفت: هواداران مدعی شده اند که افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان استان طی دیداری که با آن ها داشته، اعلام کرده است که می خواهد برای تیم مدیرعامل انتخاب کند و من هم با این پیشنهاد او موافقم و حاضرم حتی به فرد پیشنهادی او، حکم مدیرعاملی هم بدهم.

وی افزود: یا این هواداران درست می گویند و مدیرکل می خواهد این کار را انجام دهد یا این که حرف شان درست نیست و خودشان از جانب آقای حیدری این گونه می گویند که اگر به این صورت باشد، باید با آن ها برخورد شود.

جهانداری در پایان تاکید کرد: تا زمانی که این تعداد هوادار بخواهند کارشکنی کنند و این رویه را ادامه دهند، نمی‌توانیم تمرینات تیم را برای حضور در ادامه رقابت‌های دسته دو کشور برگزار کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،فوتبال،تیم فوتبال،استقلال اهواز،تیم فوتبال استقلال اهواز،مالک باشگاه استقلال اهواز،ارسطو جهانداری
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: