کد خبر: ٦٧٥٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/07/30-١١:٥٣

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان از خدمات‌رسانی داروخانه سیار در مرز شلمچه برای نخستین بار خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان از خدمات‌رسانی داروخانه سیار در مرز شلمچه برای نخستین بار خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز،هدا مجیری اظهار داشت: برای نخستین بار در ایام منتهی به اربعین سید و سالار شهیدان داروخانه سیار به زایران کربلای حسینی خدمات‌رسانی می‌کند.

وی به میزان داروی درنظر گرفته شده برای اربعین امسال در مرز شلمچه اشاره کرد و گفت: بالغ بر 2میلیارد و 300 میلیون ریال دارو که شامل همه دسته‌های دارویی از قبیل داروهای اورژانسی، مسکن، قلبی، بیماران فشارخون هستند، برای اربعین امسال در نظر گرفته شده است. معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان بیان کرد: بیش از 700 میلیون ریال ملزومات پزشکی مصرفی به همراه دستگاه‎های تست قند خون نیز در ایام یادشده در مرز شلمچه موجود است.

وی ادامه داد: در همین راستا 5میلیون ریال ملزومات پزشکی مصرفی به همراه دستگاه‌های فشار خون برای استفاده زائران اربعین حسینی به جمعیت هلال احمر خرمشهر اهداء شد. مجیری در پایان عنوان کرد: تهیه بسته‌های دارویی و ملزومات مصرفی پزشکی برای مواقع بحرانی که باعث تسریع در خدمات‌رسانی دارویی می‌شوند نیز در نظر گرفته شده است.

 

 

 

 


آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،دانشکده پزشکی،دانشکده پزشکی آبادان،معاون غذا و دارو،معاون غذا و دارو دانشکده پزشکی،معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان،هدی مجیری،شلمچه،مرز شلمچه،اربعین،اربعین حسینی،زائران اربعین حسینی،هلال احمر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: