کد خبر: ٦٧٢٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/07/26-٠٩:٥٣

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:خودرو ی سمند در اثر اتصالی برق در ناحیه سیم کشی موتور دچار حریق شد.

 

 

 

 

 

 

 

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: خودرو ی سمند در اثر اتصالی برق در ناحیه سیم کشی موتور دچار حریق شد، و این آتش سوزی با حضور آتش نشانان در کانون حریق اطفاء و به سایر نقاط وسیله نقلیه آسیبی نرسید.

به گزارش آبادان نیوز،مقصود حق شناس،روز سه شنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته شهروندان با تماس با سامانه 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از حریق خودروئی در منطقه کیانپارس را اطلاع رسانی کردند.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله و در قالب یک تیم متشکل از دو خودروی اطفاء و یک خودروی امداد و نجات سه دقیقه بعد در محل حادثه حاضر شدند،  این خودرو در اثر اتصالی برق در ناحیه سیم کشی موتور دچار حریق شده بود که این آتش سوزی با حضور آتش نشانان در کانون حریق اطفاء و به سایر نقاط وسیله نقلیه آسیبی نرسید.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: در اثر این حادثه راننده خودرو از ناحیه دست دچار صدمه شده و تیم عملیاتی سریعا فرد مذکور را به منظور درمان به آمبولانس 115 مستقر در محل منتقل کردند.
اتصالی برق هود آشپزخانه، خانه‌ای را به کام آتش برد
حق شناس در رابطه  با حادثه  روز گذشته منطقه فرهنگیان اهواز توضیح داد: روز گذشته ساکنان منطقه فرهنگیان یک با تماس به سامانه 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر وقوع حریق یکی از منازل را گزارش دادند.
وی اضافه کرد: تیم آتش نشانان مجهز به چهار خودروی اطفای حریق پس از چهار دقیقه در محل حادثه حاضر و همزمان با اجرای عملیات اطفای حریق با استفاده از دستگاه‌های مکنده دود ناشی از حریق را به منظور انجام عملیات به خارج از منزل هدایت و با اجرای مسیر ایمن، ساکنان را از منزل خارج کردند.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر داد: در این حریق آتش نشانان پس از قطع برق و گاز از منبع اصلی با ورود به کانون حریق موفق به خاموش کردن آتش شده و از سرایت آن به منازل همجوار جلوگیری شد.
حق شناس در ارتباط با علت حادثه گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی اتصالی برق هود آشپزخانه تشخیص داده شد.

 

 

 

 

 


خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،اهواز،خبر اهواز،خبر اهواز،حوادث،خبر حوادث،اخبار حوادث،حادثه،حادثه اتصالی برق،شهرداری،شهرداری اهواز،آتش نشانی،سازمان آتش نشانی اهواز،مدیر سازمان آتش نشانی اهواز،مقصود حق شناس

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: