کد خبر: ٦٦٥١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/07/16-١١:٣٢

رئیس تعاون روستایی شهرستان کارون گفت: از ابتدای فصل خرید گندم تا پایان این مهم نزدیک به 19 هزار تن گندم از گندم کاران و 659 تن کلزا را از کشاورزان خریداری کردیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رئیس تعاون روستایی شهرستان کارون با اشاره به توزیع بیش از 2 هزارو 800 تن آرد بین جامعه هدف شهرستان تا پایان شهریور ماه گفت: از ابتدای فصل خرید گندم تا پایان این مهم نزدیک به 19 هزار تن گندم از گندم کاران و 659 تن کلزا را از کشاورزان خریداری کردیم.

به گزارش آبادان نیوز،سید عباس موسوی با اشاره  به عملکرد 6 ماهه تعاون روستایی شهرستان کارون اظهار کرد: شروع سال کاری جدید با توزیع گسترده میوه شب عید برای تعاون روستایی از اسفندماه 1395 آغاز شد.

 وی افزود: بیش از 24 تن انواع میوه یعنی پرتقال والنسیا، پرتقال تامسون، سیب زرد و سیب و قرمز همچنین پرتقال تامسون را نیز دربین غرفه‌های تعبیه شده توزیع کردیم.

رئیس تعاون روستایی شهرستان کارون توضیح داد: پس از اتمام عرضه میوه نوروزی و با آغاز فصل برداشت گندم کار خرید برای ما آغاز شد، به نحوی که از ابتدای فصل خرید گندم تا پایان این مهم نزدیک به 19 هزار تن گندم از گندم کاران و 659 تن کلزا را از کشاورزان خریداری کردیم.

موسوی توزیع بیش از 2 هزار و 800 تن آرد بین جامعه هدف تا پایان شهریور ماه را یکی از اهداف مهم تعاون روستایی برشمرد، و افزود: موضوع توزیع آرد با دقت ویژه‌ای همچنان در حال انجام است.

رئیس تعاون روستایی شهرستان کارون در پایان متذکر شد: خرید توافقی 480 تن سبوس، 180 تن ذرت علوفه‌ای از دیگر فعالیت‌های تعاون روستایی شهرستان کارون است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،اهواز،خبر اهواز،کارون،خبر کارون،تعاون روستایی،تعاون روستایی کارون،رئیس تعاون روستایی کارون،سید عباس موسوی

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: