استاندار خوزستان با صدور پیامی درگذشت فرزند مدیر خبرگزاری فارس استان خوزستان را تسلیت گفت.

 

استاندار خوزستان با صدور پیامی درگذشت فرزند مدیر خبرگزاری فارس استان خوزستان را تسلیت گفت.

به گزارش آبادان نیوز،غلامرضا شریعتی با صدور پیامی درگذشت «دانیال دورقی» فرزند عارف دورقی مدیر خبرگزاری فارس در خوزستان را تسلیت گفت. 

 
استاندار خوزستان در پیام خود آورده است:« برادر گرامی، جناب آقای عارف دورقی، خبر درگذشت فرزند گرامی‌تان موجب تالم و تاثر گردید». 
 
وی در ادامه عنوان کرده است:«اینجانب این مصیبت را به جناب عالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای شما و سایر بازماندگان صبر و اَجر آرزومندم». 
 
گفتنی است که مسؤولان و شخصیت‌های استانی و همچنین ادارات مختلف سطح استان و همچنین خانه مطبوعات و اصحاب رسانه درگذشت فرزند مدیر خبرگزاری فارس در استان خوزستان را طی پیام‌های جداگانه‌ای تسلیت گفتند. 
 
به گزارش آبادان نیوز،مراسم تشییع و خاکسپاری «دانیال دورقی» فرزند ۱۹ ساله عارف دورقی مدیر خبرگزاری فارس در استان خوزستان عصر روز گذشته با حضور جمعی از مسؤولان استانی، خبرنگاران و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،استاندار،استاندار خوزستان،غلامرضا شریعتی،خبرگزاری فارس،خبرگزاری فارس خوزستان،مدیر خبرگزاری فارس،مدیر خبرگزاری فارس خوزستان،عرف دورقی

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: