مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان از رشد 11.5درصدی فعالیت‌های نظارتی این اداره در 6ماه اول سالجاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز،سید قاسم سعیدی اظهار داشت: طی 6ماه ابتدایی سال 1396 کارشناسان این حوزه 261 نوبت بازرسی نظارتی از مراکز تشخیصی و درمانی داشته‌اند که نسبت به 6ماه مشابه سال 1395 این بازرسی‌ها رشدی معادل 11.5 درصد داشته است. وی در همین خصوص افزود: در راستای این بازرسی‌ها و در جهت ارتقای سطح کیفی خدمات‌رسانی این مراکز، 226 مورد ارائه راهکار نظارتی بصورت کتبی، 39 مورد احضار مسئولان فنی و مدیران مراکز و موسسات صورت گرفته است. مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: در راستای رعایت منشور حقوق بیماران و مراجعین به مراکز و نظارت بر کیفیت ارائه خدمات درمانی و تشخیصی، این مدیریت 16موسسه و واحد صنفی را به مراجع قانونی ذیصلاح برای رسیدگی به تخلفات پزشکی و حرفه‌ای معرفی کرده است. وی عنوان کرد: مدیریت نظارت بر درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان بصورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایات و گزارش تخلفات حوزه خدمات سلامت از طریق حضوری و یا از طریق سامانه تلفنی1690 و سایر شماره‌های معاونت درمان این دانشکده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،دانشکده علوم پزشکی،دانشکده علوم پزشکی آبادان،مدیر نظارت و درمان دانشکده علوم پزشکی،مدیر نظارت و درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان،سید قاسم سعیدی

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: