کد خبر: ٦٦٢٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/07/13-٠٨:٤٤

فرماندار خرمشهر از استقرار موکب های خدمات رسان اربعین حسینی از شنبه ۱۵ مهر در مرز شلمچه خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 فرماندار خرمشهر از استقرار موکب های خدمات رسان اربعین حسینی از شنبه ۱۵ مهر در مرز شلمچه خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز،ولی الله حیاتی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد اربعین خرمشهر با تاکید بر لزوم مستقر شدن مواکب پیش از آغاز موسم اربعین اظهار کرد: استقرار فیزیکی مواکب باید از روز شنبه ۱۵ آغاز شود و ستاد بازسازی عتبات عالیات دو شهرستان خرمشهر و آبادان باید نسبت به جانمایی و تحویل محدوده ها به مواکب خرمشهر، آبادان، ماهشهر و امیدیه در این تاریخ اقدام کنند.
حیاتی با یادآور شدن اینکه سال گذشته تردد زوار از مرز شلمچه بیش از  ۱۰ روز پیش از اربعین حسینی آغاز شد، بیان کرد: سال گذشته ۱۰ روز قبل از اربعین ۷۰ هزار نفر و از مرز شلمچه عبور کردند که امسال این تاریخ معادل پنجم آبان است و احتمال زودتر شدن زمان نیز وجود دارد؛ به همین دلیل باید تمهیدات لازم  قبل از این تاریخ دیده شود که استقرار مواکب خدمات رسان یکی از این موارد است.
وی، صدور کارت تردد را دیگر مورد نیاز به پیگیری فوری دانست و از تحویل کارت های تردد از ۲۵ مهر جاری خبر داد.
حیاتی گفت: لیست مشخصات خودروهایی متقاضی صدور کارت تردد برای وسایل نقلیه اعم از خودروهای موکب های خدمات رسان یا خودروهای دستگاه های خدماتی باید ۱۵ مهر به متولیان انجام کار تحویل و ارائه کارت های تردد نیز باید  از ۲۵ مهر آغاز شود.
فرماندار خرمشهر، تاریخ تعیین شده برای استقرار پل راه آهن، راه اندازی ایستگاه پمپاژ آب و استقرار نماینده سازمان اتباع خارجی استانداری در مرز شلمچه را نیز ۲۵ مهر جاری اعلام کرد.
همچنین در این جلسه برای نصب ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بار انداز شلمچه و پایان اسکافر بندی، کانتینرگذاری و محوطه سازی برای چهار گیت گذر مرز شلمچه ایران و یک گیت در مرز عراق سقف زمانی تا اول آبان ماه تعیین شد.
۲۰ مهر نیز مهلت تعیین شده برای پایان کار آماده سازی پارکینگ ۵۰ هکتاری شلمچه بود.
 حیاتی در این رابطه اظهار کرد: پارکینگ ۵۰ هکتاری شلمچه تحویل شهرداری خرمشهر است و شهرداری نیز موظف است تا ۲۰ مهر این پارکینگ را با تمام موارد اعم از ورودی و خروجی، کارت خوان و دوربین تحویل دهد.
وی همچنین از افتتاح قرارگاه رسانه ای شلمچه در این مرز در آینده ای نزدیک خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،خرمشهر،خبر خرمشهر،اخبار خرمشهر،ستاد اربعین خرمشهر،فرماندار خرمشهر،ولی الله حیاتی

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: