کد خبر: ٦٦٢٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/07/12-١٠:٣٣

مدیر اداره راه و شهرسازی ماهشهر گفت: پروژه چهارخطه کردن محور ماهشهر – هندیجان در حال اجراست و تا پایان سال تکمیل می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مدیر اداره راه و شهرسازی ماهشهر گفت: پروژه چهارخطه کردن محور ماهشهر – هندیجان در حال اجراست و تا پایان سال تکمیل می شود.

به گزارش آبادان نیوز،رضا شیخ‌پور اظهار کرد: پروژه چهار خطه کردن محور ماهشهر – هندیجان به طول 31کیلومتر در حوزه ماهشهر با اعتبار حدود 60میلیارد تومان از منابع ملی در حال اجراست.

وی افزود: تا کنون حدود 10 کیلومتر از آن زیر بار ترافیک رفته و باقی مانده محور نیز در حال اجراست و امیدواریم تا پایان سال احداث آن به اتمام برسد.

مدیر اداره راه و شهرسازی ماهشهر با بیان این‌که پیشرفت فیزیکی این پروژه مطلوب است، تصریح کرد: در 15کیلومتر دوم این محور لایه اولیه آسفالت اجرا شده است و پس از انجام سایر مراحل، زیر بار ترافیکی خواهد رفت.

شیخ‌پور ادامه داد: بخش سوم مسیر نیز در مرحله روسازی قرار دارد و امیدواریم با تلاش‌هایی که در این زمینه انجام می‌گیرد و با تخصیص به موقع اعتبارات شاهد اجرایی شدن چهار خطه محور ماهشهر – هندیجان تا پایان سال باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای پروژه‌های راهسازی که اعتبارات آن‌ها از منابع ملی است مشکلی وجود ندارد و روند احداث آن‌ها به خوبی در حال انجام است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،ماهشهر،اخبار ماهشهر،اخبار هندیجان،مدیر اداره راه و شهرسازی،مدیر اداره راه و شهرسازی ماهشهر،رضا شیخ‌پور 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: