سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: پروژه دیوار ساحلی خرمشهر در چهارمین ماه فعالیت خود قرار دارد.

 

 

 

 

 

 

 

سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: پروژه دیوار ساحلی خرمشهر در ضلع شمالی کارون، از مقابل اداره آبفا تا کارخانه سابق صابون‌سازی خرمشهر به طول 250 متر از محل منابع شهرداری خرمشهر در حال احداث است که پیش‌بینی می‌کنیم تا 2 ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

 به گزارش آبادان نیوز،منصور علوانی اظهار کرد: پروژه دیوار ساحلی خرمشهر در ضلع شمالی کارون، از مقابل اداره آبفا تا کارخانه سابق صابون‌سازی خرمشهر به طول 250 متر از محل منابع شهرداری خرمشهر در حال احداث است.

وی افزود: در این پروژه از شمع‌های فلزی 16 اینچ به ارتفاع تقریبی 28 متر تا 30 متر بکار رفته که فاصله شمع‌ها از یکدیگر 3 متر است، اعتباری بالغ‌بر 2 میلیارد و 700 میلیون تومان برای این پروژه در نظر گرفته‌شده که تاکنون 30 درصد آن تخصیص‌یافته و با تخصیص کامل اعتبار آن، پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست شهرداری خرمشهر عنوان کرد: مدت اجرای این پروژه 5 ماه است که اکنون در چهارمین ماه فعالیت خود قرار دارد، با توجه به اینکه اعتبار اجرای آن از محل درآمدهای شهرداری خرمشهر است تخصیص اعتبار آن با اندکی تأخیر مواجه شده که پیش‌بینی می‌کنیم ظرف دو ماه آینده شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،خرمشهر،خبر خرمشهر،شهرداری،شهرداری خرمشهر،سرپرست شهرداری خرمشهر،منصور علوانی،کارون، اداره آبفا، اداره آبفا خرمشهر،کارخانه صابون سازی،کارخانه صابون سازی خرمشهر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: