کد خبر: ٦٥٨٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/07/04-٠٩:١٨

فرمانده مرزباني استان خوزستان از توقيف 2 فروند شناور در آب هاي شمالي خليج فارس و کشف 11 ميليارد و دويست ميليون ريال انواع کالاي قاچاق خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

فرمانده مرزباني استان خوزستان از توقيف 2 فروند شناور در آب هاي شمالي خليج فارس و کشف 11 ميليارد و دويست ميليون ريال انواع کالاي قاچاق خبر داد.

به گزارش آبادن نیوز،سردار "عبداله نظرپور" در تشریح این خبر اظهار داشت: دریابانان پایگاه دریابانی ماهشهر و آبادان، در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل آب های ساحلی استان، در دو عملیات جداگانه، موفق شدند 2 فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق را که از کشورهای حوزه خلیج همیشه فارس به مقصد بنادر استان در حرکت بودند، شناسایی و متوقف کنند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این شناورها، 90 دستگاه یخچال، 160دستگاه لباسشویی، 20 دستگاه ظرفشویی، 30 دستگاه آبسردکن، 35 دستگاه شوفاژ برقی، 412 قوطی کنسرو زیتون، 1200 کیلوگرم چای، 1800 کیلوگرم قهوه، 2200 کیلوگرم پودر کاکائو، 1200 قوطی ترشی و 2880 قطعه لوازم آشپزخانه که همگی قاچاق و بدون مجوز قانونی از کشورهای حوزه خلیج فارس تهیه و بارگیری شده کشف کردند.

این مقام ارشد مرزبانی در ادامه با اشاره به دستگیری 8 متهم در این رابطه ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی این کالاها را 11 میلیارد و دویست میلیون ریال برآورد کرده اند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان، تحویل مراجع قانونی شدند.

سردار نظرپور گفت: سودجویان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند، امروز مرزنشینان و مرزداران با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرزهای جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی و سودجویانه در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،خلیج فارس،فرمانده مرزبانی،فرمانده مرزباني استان، فرمانده مرزباني استان خوزستان،عبداله نظرپور

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: