نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفع موانع اجرای عملیات پروژه تقاطع غیر همسطح شوش گفت: عملیات خاکبرداری پل چهارراه شوش در هفته جاری توسط شهرداری شوش آغاز می‌شود.

 

 

 

 

 

 

معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از شناسایی و تعیین تکلیف اسکله ها و کارگاه های دریایی متروکه در این استان خبر داد.به گزارش آبادان نیوز،سید راضی نوری، امروزاظهار کرد: این پروژه که از مطالبات مهم مردم شوش به شمار می‌رود پس از پیگیری‌های زیاد و رفع موانع موجود سرانجام به مرحله عملیاتی خود نزدیک شده است.

وی ادامه داد: در نشستی که امروز با معاون امور عمرانی استاندار داشتیم، مقرر شد، که عملیات خاک‌برداری پل چهارراه شوش به شهرداری واگذار شود؛ با هماهنگی‌های صورت گرفته شهرداری نیز آمادگی خود را اعلام کرد، و بدین ترتیب در روزهای آینده اجرای این عملیات و حذف سازه پل را آغاز خواهد کرد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عوامل تاخیر در اجرای عملیات این پروژه افزود: مشکل ترافیک و استعلامات بخشی از جمله موانع آغاز این پروژه مهم بودند، که با رفع آنها این انتظار وجود دارد، که در اسرع وقت شاهد تکمیل احداث زیرگذر باشیم.

نوری بیان کرد: پل هوایی با این نوع کالبد چهره شهر شوش را مخدوش کرده است، بنا براین با توجه به اهمیت ارتباطی و جایگاهی که این شهر در حوزه‌های مختلف دارد، ضرورت تسریع عملیات اجرایی تخریب و احداث زیرگذر اهمیت پیدا می‌کند.

وی تاکید کرد:  اجرای طرح ساماندهی این تقاطع موجب افزایش ایمنی و رفع ترافیک در مسیر جاده ترانزیتی اندیمشک به اهواز خواهد شد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه پروژه تقاطع غیرهمسطح چهارراه شوش شامل تخریب پل فعلی چهارراه شوش در مسیر جاده سراسری شوش - اهواز، احداث زیرگذر، زیرسازی و روسازی محل تقاطع غیر همسطح است خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتبار 240 میلیارد ریالی و مشارکت 40 درصدی استانداری، اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با 40 درصد و شهرداری شوش با سهم 20 درصد احداث می‌شود.

به گزارش آبادان نیوز، پل چهارراه فعلی ورودی شهر شوش که 20 سال پیش با هدف کاهش سوانح رانندگی و سهولت تردد در مسیر جاده سراسری اهواز - اندیمشک ساخته شد، نه تنها چشم انداز و منظر این شهر باستانی را زشت کرد بلکه موجب تشدید سوانح رانندگی در تقاطع چهار راه شوش نیز شد.

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،شوش،خبر شوش،اخبار شوش،مجلس شورای اسلامی،نماینده شوش،سید راضی نوری،معاون استانداری،معاون استانداری خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: