مشاور رييس جمهور و دبير شورای عالی مناطق آزاد و مناطق ويژه كشور گفت: برای ایجاد اشتغال مولد، صنعت گردشگری می‌تواند مبنای تحول منطقه آزاد اروند باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز،مرتضي بانک 29 شهریورماه در حاشیه بازدید از روستای گردشگری بدریه در خرمشهر عنوان کرد: با توجه به دارا بودن سواحل طولانی در آبادان و خرمشهر متاسفانه هنوز از ظرفيت‌ها و توانمندی‌های بخش گردشگری به ویژه گردشگری دريايی بخوبی استفاده نشده است.

 

وی با اشاره به توانایی و ظرفیت این منطقه افزود:اين منطقه توانايی و ظرفيت آن را دارد كه به قطب گردشگری در كشور و استان خوزستان تبديل شود.

 

وی ادامه داد: بخش خصوصی با سرمايه‌گذاری در اين بخش گردشگری می تواند زمينه ساز اين تحول اقتصادی و اجتماعی در جنوب خوزستان باشد.

 

بانک افزود: می بایست برای جذب گردشگر امكاناتی فراتر از نياز گردشگران فراهم شود تا گردشگران در فضای مفرح بتوانند از ساحل زيبای كارون استفاده كنند.

 

همچنین در این بازدید استاندار خوزستان نيز گفت: گردشگری خوزستان از بخش های مغفول بوده است.

 

وی ادامه داد : در دهه‌های اخير توجه چندانی برای آماده سازی زيرساخت‌های صنعت گردشگری انجام نشده است.

 

 شريعتي با اشاره به نگاه ويژه سازمان منطقه آزاد اروند در توسعه صنعت گردشگری،افزود: در چند سال اخير بخش مهمی از زيرساخت های گردشگری در منطقه آزاد اروند فراهم شده اما نياز به سرمايه گذاری بيشتر و جذب سرمایه گذار در اين زمينه وجود دارد.

 

به گزارش آبادان نیوز، مرتضی بانک سپس به همراه استاندار خوزستان دبیرستان دخترانه دکتر معین آبادان را افتتاح کرد؛ مدرسه دخترانه دکتر معین از اول مهرماه 96 پذیرای دانش آموزان است. این مدرسه 12 کلاسه در 2500 متر مربع و با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون تومان ساخته شده است.

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،منطقه آزاد،منطقه آزاد اروند،مشاور رییس جمهور،دبیر شورای عالی،دبیر شورای عالی مناطق آزاد،مرتضی بانک،استاندار خوزستان،غلامرضا شریعتی

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: