کد خبر: ٦٥٤٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/06/30-٠٩:٠٥

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری‌ گفت:صبر مردم خوزستان ب آخر رسیده،چرا که حلم و بردباری این مردم نجیب حدی دارد،استان خوزستان برای غلبه برمعضلات پیچده خودبه اراده، عزم، همت واقدام ملی نیاز دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز، آیت‌الله عباس کعبی در اختتامیه سومین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: سران سه قوه، شورای عالی امنیت ملی، مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای عالی انقلاب فرهنگی، خبرگان ملت و همه مدیرانی که توان کار دارند، به داد استان خوزستان برسند. 

 وی در خطاب به مسؤولان بیان کرد: مسؤولان ندای استغاثه مردم خوزستان را بشنوید و به فکر چاره برای حل آن باشید، پیش از آن که دیر شود. 
 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: متاسفانه دولت پیگیری مطالبه رهبری در حل مشکلات مردم توسط خبرگان مردم را به صورت یکپارچه نشنیده است و تاکنون جواب قانع کننده‌ای به نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری داده نشده و از طرفی نگرانی مردم برطرف نشده است. 

 کعبی اظهار کرد: صبر مردم استان خوزستان به آخر رسیده، چرا که حلم و بردباری این مردم نجیب حدی دارد استان خوزستان برای غلبه بر معضلات پیچده خود به اراده، عزم، همت و اقدام ملی نیاز دارد. 
 
وی با تاکید بر اینکه مشکلات خوزستان همچنان لاینحل مانده است، بیان کرد: همه نمایندگان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با وحدت و جدی‌تر از گذشته پیگیر تحقق مطالبات رهبری در حل معضلات استان هستند. 
 
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: متاسفانه تاکنون گزارش موثری در رفع نگرانی‌های مردم و پاسخ قانع کننده‌ای به خبرگان رهبری از سوی مدیران اجرایی کشور داده نشده است. 
 
وی تصریح کرد: علاوه بر رنج، بیکاری و محرومیت و فقر مطلق در مناطق آسیب دیده اجتماعی و آلایندگی وتخریب شدید محیط زیست، ریزگردها و خشک شدن هور العظیم وعدم تخصیص ارزش افزوده ناشی از آلایندگی و تضییع حق خوزستان در انتقال بی رویه و غیر قانونی آب خوزستان، مشکل فاضلاب و آب شرب مردم، خشک شدن نخیلات و خلاصه مشکلات انباشته خوزستان و تبعیض حتی در انتصابات دولتی بر یاس و ناامیدی مردم از مسئولان دولتی اثر زیادی گذاشته است. 
 
کعبی در ادامه عنوان کرد: صبر مردم تمام شده است و خطرات ناامنی و سوء استفاده دشمن بیشتر شده است. 
 

وی متذکر شد: هجرت معکوس از خوزستان به سایر استانها فوق العاده فراوان شده است. هجرت نیروی انبوه کار و نخبگان به سایر استانها و حتی به خارج از کشور توام با آسیب ها و مخاطرات فراوانی است تا آنجا که اعلام شده حداقل ۷ هزار معلم متقاضی انتقال از خوزستان به سایر استانها هستند. 
 
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: لایروبی کارون و اروند و احیای کشتیرانی تجاری، تلاش برای کارآفرینی و حل مشکلات معیشتی و ساماندهی و توانمندسازی مناطق محروم و رونق کسب و کار،  همتی جهادی و اقدام ملی سران سه قوه را به طور ویژه می‌طلبد. 
 
آیت‌الله کعبی در پایان به ساحت قدس الهی عرض کرد: "اللهم اشهد انی قد بلغت"(خدایا شاهد باش که من ابلاغ کردم). 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،مجلس خبرگان،مجلس خبرگان رهبری،نماینده خوزستان،آیت الله عباس کعبی

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: