دکتر شهبازی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان در نشست ستاد باز گشایی مدارس و مراکز آموزش عالی شهرستان آبادان بر هم افزایی و مشارکت تمام دستگاههای اجرایی تاکید کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز،شهبازی همچنین از اصحاب رسانه خواست تا کارکرد مدیران دستگاههای اجرایی شهر را رصد کرده و از میزان انجام و یا عدم انجام وعدهایشان مردم را مطلع کنند.
وی گفت: بایستی رسانه ها تمام حرفها و قول های مدیران دستگاههای اجرایی را مستند کنند تا بر اساس آنها کارکرد مدیران به لحاظ کمی و کیفی و تحقق وعدها مورد سنجش قرار گیرد.
رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان افزود: حرفهایی که در جلسات توسط مدیران دستگاههای اجرایی گفته می شود بایستی کاربردی باشد نه تئوری پردازانه، هر کس می تواند برای فرزندان این مرز و بوم کاری انجام دهد پا پیش بگذارد.
وی تصریح کرد: همه ما به جهت ماموریتی که بر عهده داریم بایستی وظایفمان را به نحو مطلوبی به انجام برسانیم و به طور قطع بازخورد و تلاء لو کارهایمان در مهرماه زمان بازگشایی مدارس نمود پیدا می کند.
فرماندار ویژه آبادان با تاکید دوباره بر کاربردی بودن صحبت های قابل طرح در جلسه از سوی مدیران دستگاههای مرتبط با امر آموزش و پرورش گفت: تعهد اخلاقی، میهنی و دینی ما آنست که باید خودمان را آماده کنیم و مسوئولیتهایمان را به درستی به انجام برسانیم.
وی افزود: تمامی کسانی که می توانند آموزش و پرورش را در انجام رسالت سنگینی که بر عهده دارد یاری کنند، وارد عرصه کار شوند.
دکترشهبازی اظهار کرد: در جلسه تمامی انتظارات بدون تعارف گفته می شود و انتظارمان نیز انجام و اتمام کارهای مربوط به دانش آموزان پیش از آغاز سال تحصیلی است.
وی از منطقه آزاد اروند نیز برای ارائه کمک هایش در زمینه تجهیز، تعمیر و اعطای سرانه دانش آموزی و سایر موارد در حوزه روستایی قدردانی کرد.

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،شورای آموزش و پرورش،شورای آموزش و پرورش آبادان،رییس شورای آموزش و پرورش،رییس شورای آموزش و پرورش آبادان،منطقه آزاد،منطقه آزاد اروند،معاون استاندار،معاون استاندار خوزستان،فرمانداری آبادان،فرماندار آبادان،دکتر شهبازی

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: